2015. augusztus 20., csütörtök

Póni, ló és Rumini



Réka kapott az ágya fölé két szép szál polcot a meglévő egy helyére. Hosszabbak is, vastagabbak is, mint az előző, szóval több mint dupla holmi fér rá. Ahogy magamba tömtem az ebédem, szépen ellöbböltem a tányérjainkat és visszasomfordáltam a szobába, ez a látvány fogadott. Póni, ló és Rumini, ez a három. Meglepődtem? Cseppet sem. 



Egyébként szétválogattam az írószerszámokat, a pici színeseket külön dobozba raktam (ezek az itthoni alakulathoz tartoznak, már túl picik a tolltartóba és a ceruzatartóba is....), grafitok és postairon szintén külön tárolóban figyelnek, a filcek ugyancsak, csillámos, ilyen-olyan csillivilli csajos tollak szintén. Nagyon elfáradtam, mire idáig eljutottam. Jancsi szegek, irodai mütyűrök, radírok, dobókockák, hegyező hegyek....szétválogatva. 

Rendet raktam a fiókokban is, legalulra kerültek az elsős holmik, mind, eggyel feljebb a kreatív fiók kapott helyet, a következő kettő lesz a másodikos könyveké illetve a tartalék tanszereké, a legfelső pedig olyan vegyes fiók, az nem igazán a Rékáé. Az íróasztal kis fiókjában tiszta írólapok és rajzlapok pislognak, hogy a polcokra (íróasztalnak van négy is)  mi kerül, még nem tudni, egyelőre üresen virítanak. Ha mindennel kész leszek a jövő hétre, dobok majd képeket.

Este elvileg tűzijáték....Bár amióta eláztunk Veszprémben....kétszer is meggondolom, hogy borús időben hová teszem a kis lábacskámat. Esernyő és meleg pulcsi alap a mai naphoz. Az ország tortájából is benyomnék egy szeletet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!