2014. szeptember 3., szerda

Belecsaptak a lecsóba



Az első bések órarendje

Bocsánat, hogy nem ekszel fájlozok.

A hét

HÉTFŐ

1) Magyar
2) Magyar
3) Matek
4) Ének
5) Úszás
6) Erkölcstan
7) NK (nemzetközi kommunikáció...na jó, nem, napközi)

KEDD

1) Torna
2) Matek
3) Rajz
4) Magyar
5) Úszás
6) Tehetséggondozás (magyar, matek csoportbontásban)
7) Napközi

SZERDA

1) Torna
2) Környezet
3) Magyar
4) Tehetséggondozás (Magyar)
5) Magyar
6) Technika
7) Napközi

CSÜTÖRTÖK

1) Matek
2) Ének
3) Német
4) Magyar
5) Úszás
6) Tehetséggondozás (matek)
7) Napközi

PÉNTEK

1) Torna
2) Matek
3) Magyar
4) Magyar
5) Rajz

7) Napközi


Van B hét is. :)


29 órájuk van, az egyetlen nap, amikor nem 6 órájuk van, az a péntek. Nem durva?










 

9 megjegyzés:

  1. De igen, szerintem nagyon sok! Először talán hetedikben volt hat órám, abba is bele akartam halni, elsőben csak négy óránk volt egy nap. Imádtam elsős lenni, azért emlékszem ilyen részletekre, mert akkor maradtam volna még :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, azóta van mindennapos tesi (ami szerintem egyébként egy nagyon jó dolog). Összesen 6 torna órája van az úszással együtt. Plusz erkölcstan. Szerintem ez dobja meg. Illetve a felzárkóztató/tehetséggondozó órák.

    VálaszTörlés
  3. 6 óra elsőben? Sok. Elsőben nekem csak 4 órám volt minden nap, asszem egy nap 5. De ez még az "őskorban" volt. :)
    (Nagy érdeklődéssel olvasom mindig a sulis beszámolóidat, hangolódom a jövő szeptemberre. De addig még élvezzük a nagycsoportot!)

    VálaszTörlés
  4. Húúú nekem is soknak tűnik. Mi még nem kaptunk órarendet. De most ezt olvasva... hát... szegénykéim :(

    Nekem is minden nap 4 órám volt elsőben. Igaz, nem volt minden nap tesi, meg erkölcstan sem, cserébe már délben otthon voltam, és egész délután játszhattam az udvaron.

    VálaszTörlés
  5. Még a matek tanár gondolkodik, hogy betesz egy ötödik matekot valahová....őőőő... talán hetedik órába???? :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ez nagyon sok.... 6 ora zsinorban.... Zsofinak legalabb a 6 oras napon az otodikben mentek ebedelni, annyi kis szusszanas volt......Nem csodalom, ha este nem kell altatni a lanyt! Mondjuk erdemes tripla uzsit csomagolni, persze ha engedik.

    En most azon huledezem, hogy a szolfezs elokeszito negyed 5tol lesz a masodikos gyereknek....remelem elotte haza tudom majd vinni, hogy ott csinaljuk a hazit es szolfezs utan mar tenyleg ne legyen semmi dolgunk. De ugye ezt nekem konnyu irni, mert csak felallasom van....

    Le a kalappal minden teljes allasu anyuka elott!!

    Kitartas! Altasd a csajszit, amikor csak lehet! :))
    Udv, Adri

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon sok a 6 óra! Nekünk is alsóban még 4-5 óráink voltak és milyen jó volt délre hazaérni! Pedig az nem is a kőkorszakban volt... Nagyon durva mennyire leterhelik már az elsősöket is, hiába a sok tesi óra meg hasonló. Akkor is sok.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is ez rengeteg!!!!! :(

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!