2014. augusztus 14., csütörtök

Találóskérdéses



Tiborom - mint írtam volt - reggelente képtelen felkelteni a gyerekeket. Azok rendre maguktól ébrednek (dejónekik!) Így náluk 10 órakor indul a nap általában. Kérdés, mit csinál az uram a hirtelen támadt szabadidejében reggel 7 és 10 között.
 
A. Dolgozik, szerkeszt a laptop-on, ne menjen veszendőbe az idő. 
B. Fényesre súrolja az összes háztartási kisgépet, mixertől a konyhamérlegig.  
C. Gyúr, edz, tornázik, hisze nem járt edzésen tavasz óta, ideje meg éppen tenger.
 
A helyes megfejtők dícséretben részesülnek majd....aaaa többieket sem marasztalom majd el.

10 megjegyzés:

  1. Logikus valasz az 1. lenne, de akkor nem tetted volna fel a kerdest. Igy a 2. opciot valasztom mert az a leglehetetlenebb. :-):-)

    VálaszTörlés
  2. Hát megfogtál, mert én kapásból az A.-t mondanám, mi mást, Feri biztos hogy az A.-t csinálná, és csinálja is.
    De akkor nagyon egyértelmű lenne. Talán B? DE inkább akkor azt mondom C.

    VálaszTörlés
  3. A Te férjedet "ismerve" csakis 'A' lehet a helyes válasz..

    VálaszTörlés
  4. Alszik ő is, az én férjem ezt csinálná.

    VálaszTörlés
  5. Ideális esetben mindhárom beleférne a három órába vagy az is lehet egyik sem.... az enyém aludna :-) A.-ra tippelek :-)

    VálaszTörlés
  6. Kriszta, te ismersz engem!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Szóval igen, a B a megfejtés, minden konyhagépem csillog és villog! :)

    VálaszTörlés
  8. :) Én poénból akartam a B-re tippelni, de akkor ezek szerint tényleg :)))

    VálaszTörlés
  9. Ahogy irsz Tiborodrol sokszor a ferjemre ismerek. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!