2014. július 23., szerda

Hurrá, nyaralunk! - szerda



A szerdai napunk igen csöndesen telt. A fiúk ezen a napon hosszabban is leruccantak a szálloda wellness részlegébe egy kicsit pancsolni. Addig mi Rékával lustálkodtunk, a játszóházban múlattuk az időt. Ennek kapcsán jöttem rá arra, mennyire változóban vannak nyaralási igényeim, vagymi.....Nem is értettem, mi van velem. Kivételesen nagyon kevés aktivitásra vágytam szívem mélyéről. Legszívesebben egész nap nem csináltam volna semmit. Vágytam csöndre, nyugalomra, egy halom könyvre és hogy az égvilágon semmit ne kelljen csinálni legalább egy napon át. Ez igen meglepő ahhoz képest, hogy korábban el nem tudtam volna képzelni egy programokban gazdag, kirándulós, városnézős nyaraláson kívül másmilyen napokat mondjuk a Balaton mellett....Most vagy öregszem vagy lustulok vagy nem tudom, mi van velem....






Később Zalán is csatlakozott hozzánk, kreatívkodtunk, katicabogarat készítettünk nagy gondossággal. Édes volt Zalán, olyan kitartóan ügyesen dolgozott. Réka annyira nem volt lelkes balkézzel....ő inkább a cimborákra összpontosított, minél több barátot igyekezett szerezni magának. 


Réka olykor a tűzzel játszott, itt éppen a csúszdáról érkezett a matracra. Hajam égnek állt....


Szemtelen perszóna.....



Zalán katicája. Szépséges lett, egyedül készítette.


Ebédre újházi húslevest kértek és tejfölös lángost. Kaptak, persze. 


Zalán duzzog, mert szerinte Réka levesében sokkal több volt a tészta. Sas szeme van mindkét gyerkőcnek, ha arról van szó, mit kap a másik és mennyit....Örök verseny.....





Ebéd után finom fagyi is dukált. Én nem tudom, Réka hogy csinálja, de még a füle is fagyis lett. Mint egy kisbaba.... 



Állatbarátok




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az a katica, amit Zalán készített, szuper ügyes! :)

    VálaszTörlés
  2. Énisénisénis! vagyis valamiért nem a mozgalmasság számit már, hanem a nyugi - ki érti ezt? de ez is kell!

    VálaszTörlés
  3. Szuper képek szuper gyerkőcökről :)

    VálaszTörlés
  4. Vivien: Köszi, én is meglepődtem. :)

    Fenci: Nagyon kelle(ene)!!!

    Ani: Köszi! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!