2014. április 22., kedd

Húsvétos



Csodaszép Húsvétunk volt. Tiszta, lélekemelő, befelé figyelős, családi körben töltött. Na igen, a nagytakarítással nem készültem el, igazából félig sem, a vitrin állapotát inkább nem illetném jelzővel...poros viszont a csülök pékné módra, a répatorta és a nyuszimuffin egész klassz lett. Közkívánatra készült pogácsa is, sajtos, háromszor hajtogatott, mert anélkül nincs ünnep.

Az jutott eszembe, hogy ahogy telnek az évek felettem, úgy érint meg egyre inkább a Húsvét jelentése, üzenete, nem hiába az egyik legnagyobb ünnepünk, én nagyon szeretem....


Az én ÁMÁTŐR húsvéti muffinjaim


Az én IMÁDNIVALÓ gyermekeim 


Holnap újra munka. Eszembe jutott, hogy írhatnék bentről is blogot, legalább pár bekezdés erejéig, de valami új programot telepítettek a szerverre, amelyen keresztül bármikor rácsatlakozhat a gépemre bárki fentről Budapestről (is), úgyhogy inkább nem. 

 Már csak egy hét és beíratom Rékát a suliba. Hhhh...A hétvégén majdnem vettem neki egy iskolatáskát. Fél áron volt a Müllerben. Viszont ijesztően nézett ki a hátán a táska, hatalmas volt a 38x35-ös méretezése, pedig Réka nem kifejezetten picike.  tthon megkerestem A-t, hogy mit szól a Herlitz legkisebb méretű táskáihoz (neki van elsős gyermeke éppen) meglepetésemre közölte, hogy 38x35-ös KELL, az a JÓ, a többi KICSI. Pislogtam ám nagyokat....Azóta kiműveltem magam, milyen egy ideális méretű táska (hálanekedinternet), tervezem, hogy minél hamarabb beszerezzük a táskát. Budmil-t tervezek venni, aztán majd meglátjuk. Bakker, mindjárt fél 1 (hajnali), hogy fogok én felébredni reggel hatkor?! 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem a taskavasarlassal varj a szuloi ertekezletig, mert vannak olyan sulik, ahol kimondott markat kernek, vagy ket iskolataskat (egy kisebbet, amiben naponta csak a tolltartot meg a hazit hordja haza). Nekunk egyebkent Ars una van mindenbol, en meg vagyok vele elegedve. A mienk gerincbarat, de van ergonomiai is, es szerintem jo, hogy pl. minden egyforma, tehat Petinek minden Scoobys, tornazsak, taska, tolltarto, tisztasagi csomag stb. Az Ars una mindent gyart. Barmilyet is valaszt Reka, arakat jol nezzetek meg, mert a neten is nagy kulonbsegek vannak..

    VálaszTörlés
  2. Húúú, hogy neked mik nem járnak a fejedben :))) Én még gondolati szinten sem jutottam el az iskolatáskáig, és semmi másig sem egyébként. Persze ez rám igen jellemző.

    VálaszTörlés
  3. Betty: nem kér a suli kimondott márkát, legalábbis nem tudok ilyenről. Gondban is lennék, ha mondjuk Samsonite lenne az előírás. :)))) Ars Una tetszik nekem is, szépek, még nem láttam egyet sem élőben, úgyhogy nem tudom, illik e Rékához alkatilag, Gondolom, igen. :)

    Bea: Nem volt nehéz, szembejöttek az akciós táskák. :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor javítok.. nem kérnek, javasolnak.. Nálunk pl. a ceruza, gyurma, festék és társainál megmondták, milyet vegyünk. Az Ars Una-tól Rékának a Think Pink kollekciót el tudnám képzelni..

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!