2014. március 30., vasárnap

NagyonZalán


Lefektettem a gyerekeket, Réka az én helyemen, Zalán az ágyába felállított SÁTORBAN készül szunyókálni, Tibi Forma1-et néz és rájöttem, hogy marhára ráérek. Ugyan mosogathatnék és akár egy adag mosás is beleférne még mai estébe, viszont a poharak összeesküdtek ellenem ISMÉT, délután piszokul elvágtam a kezem. Ebből kifolyólag csak a kanapén terpeszkedem a félidősterhesMÉRETŰ hasammal és fotókat nézegetek. Azokat, amelyeket ma készített Tibi, amíg én az ünnepi ebéden szorgoskodtam a konyhában. Jól elkapta a pillanatok sorát Tiborom, sok olyan kép született, amelyek nagyonZalánosak. 





Ez a kedvencem. Ezt látom, akárhányszor gyöngyözőn kacag a képembe. Imádoooom! 










5 megjegyzés:

  1. Szuperjooooo kepek! Mint mindig.. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép ez a kispasi!!!!
    Azok a kis gyöngyfogacskák:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog nevnapot neki!
    Nagyon sportos alkat, sehol egy kis csipkednivalo pocika:)

    VálaszTörlés
  4. Bea: :)

    Mariann: köszi! Csipkednivaló pocikám van nekem...Neki fokhagyma feneke van. Imádnivaló! :)

    VálaszTörlés
  5. Jajj, gyönyörüek ezek a gyerekek!!!! és akinek ilyen csibészes a tekintete, annak nem lehet semmi baja! lehet, csak most túl sok neki a változás és besokallt? és nem szimpatikusak neki az ovonénik... a gyerekpszihológus meg no comment... jó sok olvasnivalóm lett mostanra, örvendek :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!