2013. december 12., csütörtök

6 éves lett









Hat éve, egy hideg téli délután
Ott vigyorogtunk Apával a szülőszobán
Első gyermekünk születését vártuk
Szorgalmasan lihegtünk, nyögtünk és nyomtunk
Fél háromkor kicsusszant, s mi jól meglepődtünk

Akkor tündérke született, Tibi pontos mása
Édes volt, csoda volt, sosem vágytunk másra
Így kezdődött minden, annak idején
Szerelem volt, hatalmas, már akkor tudtam én

Gyorsan peregnek, elfolynak az évek
Tudom, ha nem mondom, el sem hinnétek
Szép nagylánnyá cseperedett mára
S jövőre már az iskola várja

Mit mondhatnék még,
 hisz szavak őt le sem írják
Boldog szülinapot, egyetlen leánykám!




Pásztorné Antal Magdolna versét jelentősen elferdítve írtam....ÉN.








17 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog Hatodik születésnapot kívánok Rékának és az egész családnak!

    ezen a képen tisztára olyan mint Te :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog születésnapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Boldog Szülinapot Rékának! :) Hihetetlen, hogy mér 6 éves! Emlékszem, még mikor a régi blogodban az első születésnapjáról posztoltál - amit én még nagy pocakkal olvastam :)
    Hétvégén buliztok? Mi is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse a szépséges Nagylányt! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon boldog szülinapot a gyönyörű 6 évesnek!!!!!!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  6. Igen, egy kis tunderke, az biztos!
    Boldog szulinapot neki, es neked is, mert az erdem a tied!

    VálaszTörlés
  7. Az én dráááága törzsolvasóim teljes létszámban! Köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog 6. szülinapot itt is! És valóban tiszta Te ezen a képen a kishölgy :)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Anikó: Majd gondolok rátok! :) Mi bulizunk egész hétvégén, holnap lesz a zsúr az ovis pajtikkal, vasárnap pedig a családi ereszdelahajam. :)

    Betty: Itt is köszi, puszi! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog hatodikat a nagylanynak!! :)

    VálaszTörlés
  12. izé, elkéstem... de nem nagyon még!!!
    Boldog születésnapot Rékának!!!

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük! :)

    Szimi: Igazából csak vasárnap tartjuk, szóval nem késtél el....:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű a vers!!! ♥ Isten éltesse Rékát itt is!!! ♥

    VálaszTörlés
  16. Julcsi: Köszönöm szépen!!! :)

    Nesreca: Köszi neked is! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!