2013. november 9., szombat

Nem is cuki állat a bárány....


Tegnap arra kukkantottam be Manó csoport kuckójába, hogy Réka éppen szeretett teljesen ölelgeti Katát. Aztán a leányzó (Kata) hozzám somfordált és hozzám bújt, mint egy kiscica. Mindennek nem lenne semmi jelentősége, ha este nem kapok egy üzenetet, hogy Kata bárányhimlős....Pont tegnap rendeltem meg Réka havi uszoda bérletét Gyuritól + jegyeket Zalánnak...Ma meg úgy nézek Rékára, mint egy időzített bombára. Szerintem klassz hónap áll előttünk.... Macskajancsi legyek, ha nem kapja el.

12 megjegyzés:

  1. tudod, hogy 10 nap a lappangási idő, és akkor fertőz a legjobban, amikor még nem pöttyös?

    VálaszTörlés
  2. Nem 2 hét? Mindegy is...Szerintem a Manó csoport hamarosan megszűnik létezni. :)

    VálaszTörlés
  3. lehet, hogy 2 hét.
    Hátha megússza Réka, bár eléggé kizártnak tartom :(

    VálaszTörlés
  4. Én is csodálkoznék...:)
    Végül is az volt az elképzelés, hogy még oviban túlessünk rajta, úgyhogy nem panaszkodhatok...

    VálaszTörlés
  5. Huh :S A bárányhimlő mindig olyan jól tud időzíteni...
    amúgy tényleg akkor fertőz, amikor nem tudsz róla, a pöttyös időszak már sokszor megkíméli a többieket. (mondjuk én is az oviban legyünk túl rajta típus vagyok, másrészt rettegek férjem bárányhimlő-szűziessége miatt)

    VálaszTörlés
  6. Igen, ez a szép benne, hogy mikor jön az infó, hogy x és y bárányhimlős, már minden mindegy, eső után köpönyeg, de durván. :)

    WS: Nnnna akkor még szerencse, hogy Apa nem tud teherbe esni. :)))

    VálaszTörlés
  7. Reméljük hogy elkerülik Rékát a"báránykák"!!! Boldog Névnapot kívánok Neki!!! ♥

    VálaszTörlés
  8. Nálunk mindenkin 2-3 hétre jött ki az aktuálisan fertőzött személyhez képest :) (Mi ugye egyszerre estünk túl rajta, felnőttek is) Lucát kivéve, akit beoltattunk...így utólag már bánom...

    VálaszTörlés
  9. Aha, akkor csak jövő héten lesz esemény?
    Na én pont abban inogtam meg, hogy jó ötlet volt e Nem oltatni.de most má' mindegy...:-)

    VálaszTörlés
  10. Azért bántam meg, mert tulképp jól viseltük mindannyian... Hunornak meg sem kottyant, csak csúnya volt. De nem vakarta, nem lázasodott be, stb. De remélem Luca felnőtt korában sem lesz gubanc :)

    Hát igen, most már mindegy :D Lefolyik gyorsan, és kész. No para :) Mondom ezt én, aki totál kétségbe volt esve anno... :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem a nagyok be vannak oltva, és egyelőre nem bántam meg. szerintem Marcit is be fogom oltatni, ha eljön az ideje.

    VálaszTörlés
  12. Balwin,ezt megértem, már túl lennétek rajta egy életre.DE hátha így is! MÁmint Luca is.Remélem, a mi bárányaink is szelidek lesznek.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!