2013. május 7., kedd

A tündér köszöntője



Ahogy hazafelé tartottunk az oviból tegnap délután, Rékának ellenállhatatlan szereplési kényszere támadt. Talán valami rejtett módon neki is hiányzott az elmaradt műsor? :) Előkaptam hát a táskámból a kamerát, amit az oviban nem használtam (hogy is használtam volna? Esetleg, ha Tibi beépül könyvespolcnak vagy elbújik a bábok között...talán úgy) és megnyomtam a "Felvétel" gombot. Nem bántam meg. :) Kicsi vicces, nagyon szórakoztató és nagyon RÉKÁS! :) Szerintetek? 

Osváth Erzsébet: Meséltél és meséltél

4 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon edes!
    Szep tisztan beszel, nem kell majd logopedusss:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukker! :-) A végén a "Megnézhetem?" nagyon ismerős, Dorci mindig eljátssza.:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos. kis szélvészkisasszony:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, anyák napi köszöntő modern felfogásban.:) Persze az óvónéni előtt szolidabb, visszafogottabb formáját adta Réka.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!