2012. december 11., kedd

Ötödik






14 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Születésnapot Kívánunk!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog 5. szülinapot kívánunk Rékának!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog születésnapot kívánunk Rékának! Csodaszép Nagylány:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot a Nagylánynak!!! Puszi! Buli jól sikerült?

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen! :)

    Anikó: Írok majd róla, csak a héten nincs ovi Rékának és nem jutok el odáig, hogy írjak. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Egy kicsit megkésve de annál nagyobb szeretettel köszöntöm Rékát a szülinapján!!♥

    VálaszTörlés
  7. Julcsi: Köszi! Nem késtél el, ma van a szülinapja (12/12/12):))
    Puszi!

    VálaszTörlés
  8. Boldog szulinapot kivanok en is!
    Elkepeszto, mennyire hasonlit rad!
    (azert most mar itt-ott apukajat is felfedezem benne:)
    Jo lett nagyon a filmecske, ugyes vagy!
    Rendesen meghatodtam! hupp

    VálaszTörlés
  9. Most egy kicsit én is megzavarodtam, mert határozottan úgy emlékeztem, hogy egy napon ünneplünk, aztán olvastam a kommenteket, hogy csak előre dolgoztál. :D

    Nagyon boldogságos szülinapot kívánok Rékucnak! ♥

    VálaszTörlés
  10. Cucka: Köszi! :) Őőő...igen. Túlbuzgó voltam. :))

    Mariann: Köszönjük neked is! :)
    Erről még mindig megoszlanak a vélemények, hogy kire hasonlít. Szerintem is rám, de pont a minap mondta Tibi, hogy KIKÖPÖTT Ő. Hát most....:)))

    Ahogy a videjót készítettem, hálát rebegtem a csodálatos fotókért Tibinek, főleg az övé az érdem. :)
    Pussz! :)

    VálaszTörlés
  11. Utólag is Boldog ötödik szülinapot!!! Puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!