2012. június 10., vasárnap

Új kedvenc - Peppa és George

Talán egy kissé le vagyok maradva vagy nem vagyok elég érdeklődő. Jóval hamarabb köszönt vissza rám Peppa figurája Réka pólóiról, mint hogy tudtam volna, kivel állok szemben. Egyik este kerestem rá az interneten, hogy vajon mégis milyen mesefigura lehet ez a Peppa pig??

A youtube-on először talán 4-5 történetet találtam és a gyerekek csak úgy tapadtak a képernyőre. Majd dőltek a nevetéstől, hogy öröm volt nézni. Zalánt eddig még nem kötötte le mese, de a tévé/laptop előtt összebújva nagyon jól szórakozott ő is. Kedvencük az alábbi epizód. 

No igen, némi szépséghiba, hogy magyar nyelvű verziót nem találtam egyáltalán, vagyis marad az eredeti angol mese Anya magyar hangjával.....amiről viszont szinte nyomban eszembe jutott, hogy zsenge 16 évesen hogy is estem szerelembe, kiolthatatlanba, el nem múlóba a jó öreg British English-sel.....:)


9 megjegyzés:

  1. A Peppa malacot az enyémek is szeretik, és szerintem is aranyos :) A Minimaxon szokott lenni este 3/4 7 körül.

    VálaszTörlés
  2. Peppa malacot Máté is nagyon szereti:) tökmindegy neki, hogy milyen nyelven van.

    VálaszTörlés
  3. Judit, köszi az infót! :) Éreztem én, hogy lennie kell magyar verziónak is! :)

    Bea: Igen, Réka is simán nézte az orosz változatot.....:)

    VálaszTörlés
  4. életemben nem hallottam Peppa malacról. és nem tudom, hogy szeretném-e pótolni hiányosságaimat. :/ és nem, nem vagyok tévé- vagy rajzfilm-ellenes, csak ismerve a kölkeimet, akik mindig rákúsznak egy-egy filmre, hetekre-hónapokra, nem vagyok benne biztos, hogy szeretnék egy újabbat beereszteni a világomba. ;) (most éppen bádszpencer lázban égnek... nem bánnám, ha le tudnánk cserélni, mert ugyan sose szerettem, de mióta ezek nézik, melléjük ülök és határozottan ki tud kapcsolni és olykor még meg is tud nevettetni a sok bugyuta klisé)

    VálaszTörlés
  5. Drága Cuckám, óvatosan olvastam a kommented....épp az imént jártam Diusnál...ödiphuszilag...:)))

    Ez egy helyes, itt-ott vicces mese 2-4 éveseknek (?). Csihipuhi és piffpuff nincs benne, sem kövér fazon, sem kék szemű. Csak röfögő malacok és egyéb állatok. Nekem (is) bejön. No, kedvet csináltam? :)))

    VálaszTörlés
  6. jajjmá Poppy, nem vagyok én olyan rosszember, teeeee. :))))

    csak kicsit sok(k) volt már a jóból és gondoltam bokorugrasztok. a történtek azt bizonyítják, elég sikeresen tettem, bár nem volt célom kinyírni Kennyt, esküszöm! :)

    ha alszanak, belenézek, előttük nem merek. :D (mi van ha azonnali függőséget okoz?! és még a gép elől is kiutasítanak?! :D)

    VálaszTörlés
  7. Nahát... nahát.. Hova vezet egy kis meseajánló? :D
    És akkor itt is mondom, Cucka, hogy nem volt azzal semmi baj. :D

    Ja, és hogy ne offoljak itt szét mindent, Peppa Pig-et még én is ismerem, pedig az én gyerekeim nagy lovak már (ámbár örülnék ha még ezt néznék, nem pankrátor bemutatókat)

    VálaszTörlés
  8. Dius: Lovak? :))
    Tudtam, hogy képben leszel Peppailag, tudtam. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!