2011. március 23., szerda

Új erőre kapva

Meglepődtem, amikor a minap netre és blogra csatlakozván megláttam, mikor írtam érdemben utoljára. Mármint a tegnapit leszámítva. Húúúha....csaknem egy hónapja. Sajnos az utóbbi időben súlyos időhiányban szenvedek és ahogy ránk köszönt a tavasz ez egyre inkább így lesz. Emellett grafomániám is valahogy eltűnőben és szétfoszlóban találtatik mostanában. (Talán két aktív csemete számomra kiváló gyógyír rá? ) És mellesleg pár napig laptopom sem volt.

Akárhogyis, a blogot muszáj folytatni, hiszen ha Réka első két évét rögzítettem a Popinaplóban, majd a Nagy  Várakozást is Zalánomra...most nem hagyhatom abba, amikor Zalán még 1 éves sincs, hát nem? Naugye. Szóval folytatom.


6 megjegyzés:

  1. Bizony, bizony!
    En meg nagyon hianyoltalak benneteket!
    Persze ertheto, ha a jo idoben kint vagytok, es nem a gep elott poshadsz:)
    De azert remelem, hetente legalabb lesz kis idod blogolni, na, meg amikor esik az eso egesz nap:)

    VálaszTörlés
  2. Naggyon helyes:)))))) Bár, írhattam volna így is: hejes...azok után, hogy 3-ad éves egyetemistáink közül az ion szót nem egy, nem kettő írta így a zh-ban: ilyon...:)))))))
    Csók

    VálaszTörlés
  3. odianya: jujj

    Meg azt akartam kerdezni, hogy mi van az ovival?

    VálaszTörlés
  4. Megvan már, hogy hova fog járni...ápr. 18-19-én lesz a beiratkozás...bár ma reggel közölte, hogy ő már ovis...jaja, pelusos ovis....éééérdekes:)))))

    VálaszTörlés
  5. Odianya: Nem emlékszem, hogy írtál volna erről a blogban, teeee. :-)) Irgumburguuuum.

    VálaszTörlés
  6. Mariann: Köszönöm a hiányolást! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!