2010. október 7., csütörtök

Pasis játszótér

Egy ideje felfigyeltem már rá, hogy játszóterünkön szinte folyamatosan csakis kispasik játszanak. Sok-sok mini pasi ÉS Réka. Gyakori az is, hogy testvérpárok leugranak egyet csúszdázni homokozni. Testvérpárok. Akik közül mindkettő fiú....Már nem is csodálkozom, ha beesvén a játszótérre 8 kisfiú közé csöppen Réka.

Az elmúlt két hétben összeírtam, ki mindenkivel találkoztunk játszóterezés közben.




Kornél              Bence                   Zsolt
Levente           Keve                     Csongor
Ágoston           Péter                     Móricka
Gergő             Zalán (szőke)          Dani 
Gergő 2.         Zalán (saját)           Zozó
Vince              Hunor                    Marci
Zoárd


+ 5 db kisfiú, akinek a nevét nem sikerült felderítenem, hiába játszottam Ms Marple-t.


És a csajos oldal:


Klári             Katica           Réka             Heni


A négy csajsziból az egyetlen, aki rendszeresen előfordul a játszótéren, az Réka. 


Hát nem érdekes?  Dehogynem!

7 megjegyzés:

  1. Hm, elég furi neveket adnak a mai gyerekeknek :)

    VálaszTörlés
  2. De jól elvan a srácokkal, nem? :) Luca kifejezetten szereti a nagyobb fiúkat... Anyja lánya...

    A Mórickán megakadt a szemem... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát a Zoárdtól és a Kevétől feláll a szőr a hátamon. Itt a Szecskán a játszótereken is vannak ám: Dzsenifer, Rómeó, Amanda, Mirjam...

    VálaszTörlés
  4. Mór és Keve testvérek. :-)Vince és Zoárd is. Ez utóbbiak anyukája óvónő. :-)))

    A Zozó vagy Zsombor, vagy Zoltán, nem derült ki. :-)

    Balwin: Jól elvan, persze. Nagyonis. :-) Egyébként én is pasikkal játszottam kisebb koromban. Legalábbis egy időszakban...

    Aubergine: Eeigen...mondhatni. :-)))

    VálaszTörlés
  5. Hihi, gyertek el hozzánk, mi találkoztunk már Rikárdóval, Ronáldóval ( Náldókának becézik...) , Rubival, Dzsesszikával, Szamantával... a játszótéren! Nem is járunk, csak évente 3x!:) (És ezeknek már az anyjuk is Mirinda, Dzsennifer...)

    És még nekünk mondták anno, milyen nevet választottunk.

    VálaszTörlés
  6. Tényleg érdekes:) Nálunk szerintem nagyjából kiegyenlítik egymást a nemek. Nálunk is vannak törzsgárda tagok, és vannak olykor-olykor becsúszók.
    Neveken én már nem szoktam meglepődni, de pl. legalább 3 Zoé és Jázmin van. Anna, Panna, Panni, Panka minden mennyiségben, és Emmából meg Dóriból is legalább 2.
    Fiúk között van Sebasztián, Nikosz és Hrisztosz (de nekik görög az anyukájuk), aztán Ármin, Álmos, Buda és testvérei (egyik asszem pont Keve a másik talán Zsigmond), és van még Ádám, Szabolcs, Máté és Milán is (de nagyobbak mint az enyémek). És még sokan mások:)

    VálaszTörlés
  7. Anikó: :-)))

    Bea: Meglepődni már én sem szoktam. Max. kóstolgatom a neveket. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!