2010. október 8., péntek

Rékarajzok

Mint nemrégiben említettem, Rékám újra rajzol. Legfrissebb alkotásaiból kettőt kicsempésztem a rajzfüzetből, mielőtt Rékám új hobbiját gyakorolta volna rajtuk, ami a színezés....

Az elsőn egy cica látható (bal oldalon). A cicára fodros szoknyát adott, a lába sem pálcika, kezében táska van, benne tejecske. Onnan tudom, hogy elmondta nekem.


Második rajzán a legelső mókus látható, amit Réka valaha is rajzolt. Füle pamacsos, farka bozontos. Imádom a rajzait, rajzolj nagyon nagyon sokat, Rékám!!!


7 megjegyzés:

  1. Biztos mondták már mások is,de nagyon-nagyon ugyes,évekkel megelozi a korát!
    Az oviban biztos el leszek ájulva az óvónénik:)

    VálaszTörlés
  2. Hűűű nem is találok szavakat!!!!!
    Matyi sehol sincs rajz terén...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a művésznőnek,nagyon szépen rajzol!:))

    VálaszTörlés
  4. Mariann: Igen, mondogatják, hogy ügyes, ki mert udvarias, ki mert ért hozzá. :-)

    Bea: Kispasik általában később is kezdenek rajzolni, ahogy hallottam az anyukáktól a kispasikkal tömött játszótéren. :-)

    Hajni: Köszi! :-)

    VálaszTörlés
  5. Én is csak ámulok Réka rajzain. Tényleg nagyon ügyes, és ez nem udvariaskodás. Barbika csak fickál,de kivehető képet nem tud rajzolni.:(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes a lányod és emellett nagyon jó a fantáziája is. Édesapámtól tanultam egy kis grafológiát, csak jót árul el a fodros cica szoknya és a cakkos fülű mókus. :-)

    VálaszTörlés
  7. Se az udvariaskodók, se a hozzáértők táborához nem tartozom, de ezek nagyon fajin rajzok! Teljesen jól felismerhetőek :) A rajztudás/hajlandóság nagy kincs!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!