2010. augusztus 4., szerda

Zalán megszólal


Én kérem, komoly fiatalember vagyok. Ugye ez látszik rajtam?




No nem mindig. Néha lazítani is kell. Az első fotómasina által elcsípett vigyorom.



Ez itt a nővérem, Réka. Bár nekem házinyúl, de határozottan jó pipi, nem?


Anya is rendes, azt mondja, ha muszáj bárhol és bármikor megszoptat. Egyelőre erre még csak az OBI pelenkacserélős helyiségében, a jászberényi állatkerben került sor, ha a nyilvános helyeket nézzük. Ja igen, és a kihalt játszótéren (lásd fenn) Mert jó fiú vagyok.

Apáról is kerestem képet, de NINCS!!! Így jár az, aki nem adja ki a kezéből a kamerát...









5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek vagytok!
    Köszönöm szépen a meghívót!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a meghívót! Már nagyon hiányoztatok! Gyakran felkerestem a régi blogotokat, hátha elcsípek híreket!
    Gyönyörű Réka, mint mindig és Zalán nagyon édes kisfiú! Gratulálok nektek!
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. Mindenki gyönyörű:)))...Apátokat meg elképzeltem:))))

    VálaszTörlés
  4. jaj én még csak most látom sapka nélkül ezt a fiatalurat! Olyan szépek vagytok:)))) (Biztos Apa is az, ha ilyen két szép gyereket gyártott:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!