2021. május 31., hétfő

Lekerültünk



 


Rossz sorrendben tettem fel a képeket a post-hoz, mindegy....A lényeg. Látjátok a második fotón a falon azt a két fekete pontot? Az két szög. És a szögön lógott két fotóbRékácska szobájában, melyek most valahogy leselejtezésre kerültek. Szerencsére csak a keret, mert széttört, a fotók a könyvespolcra költöztek abba a csipeszes izébe. Mondjuk Zalán fotói a fiók mélyére, szóval ő egyelőre rosszabbul járt.

Azért lopóztam be a szobájába, mert láttam, hogy az íroasztalán van némi nachos, ami nekem amúgy tiltólistás és amíg majszolgattam lopva, mint egy gyerek, kiszúrtam az új felállást a fotókkal kapcsolatban. Kicsit elszomorodtam, mert nem rögtön vettem észre a könyvespolc forgatagában a két képet, de tulajdonképpen jó ez így. Nem rossz, na. 



2 megjegyzés:

  1. Aranyos, kirakta azért őket. 💜 A lámpa dettó, mint Dorcié, és ugyanígy használja. Amikor meg beleakad vmibe és leesik, a koppanástól frászt kapunk a földszinten. 🙈

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy mondod, van még egy kis lila éjjelilámpája is...az nem tudom, miért nincs az éjjeliszekrényén...Elásta valahová. :)

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!