2018. augusztus 26., vasárnap

1-2 nap a nemtomhányból

Fűtésfelújítás 1. nap, csütörtök (augusztus 23 volt egészen pontosan)
Reggel két vigyorgó srác fogadott a kapuban, legalább mintha a Mikulás érkezett volna….Gyorsan lehervasztottam őket, mert kedves vagyok. Megkérdeztem, hogy ők e a dupla csapat, amit ígértek. Nem pont ők, a Főni. Fél perc spéttel azért válaszolt az egyikük, hogy majd később jönnek a többiek, egyelőre ők ketten is elegendőek.
Leszerelték az összes meglévő csövet és fűtőtestet. Ez az első nap mérlege.
Tibi kicsit túlzásba vitte az összepakolást, egy métert kértek szabadon a fal mellett, ahol a cső fut, erre ő összetolt mindent…majdnem sírva fakadtam, amikor megláttam a nappalit…Mindegy, szétpakoltam annyira, hogy le lehessen ülni tévét nézni.
Este az Eurovision Young Musician-t néztük a tévében, ahol Bencze Máté képviselte a hatos döntőben Magyarországot….Hát élmény volt .Ő is, a többiek is. Közben a kutya a lábunknál aludt, a gyerekek az emeleten játszottak, közben jeges kávéban olvadó vaníliafagyit kanalaztam. Idilli volt. Mondjuk a vanília fagyi felejtős, mert a súlycsökkenés lelassult…vajon miért??

Fűtésfelújítás 2. nap péntek

Majdnem minden fűtőtest a helyén. Kis szépséghiba, hogy csövek viszont sehol. Ma rájöttem, hogy nem csak abban az idősávban nem lesz meleg vízünk, amíg távol lesz a gázóra, lesz még itt egyéb is...Na mindegy. Reméljük, forró szeptemberünk lesz.
A srácok hétvégén nem dolgoznak, így folytköv. hétfőn. 

3 megjegyzés:

  1. Kitartást Nektek! Egyszer kész lesz minden, hidd el :) (családi mondás, hogy az idegeink is készen lesznek, de ezt most ne vedd magadra :) ...)

    VálaszTörlés
  2. Ma már nem jöttek, mert nincs leszerelve a gázóra. Mintha nem lenne más munka addig is....

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!