2017. október 26., csütörtök

Itt a tél

Egyrészt mert megjelent az Aldiban a Stühmer szaloncukor (Istenem, ne hagyd hogy 2 doboznál többet vegyek!!!!), másrészt mert Réka ma reggel kesztyűt kért. Nem orkánt, még nem, de hát na...Ezzel eltöprengtem picit és hasított bőr kabátomat, amiben tegnap öregasszony módra fázott a hátam a gardróbban hagytak és előcibáltam a tél átvészelésére is alkalmas dzsekimet. mmmmm...fini meleg....

Délután ügyvéd. Gyerekestül,mert nem tudjuk/akarjuk őket senkire hagyni. Egy élmény lesz.....

9 megjegyzés:

  1. Bocsi a hibákért, marha okos a telóm

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok! Megegyeztetek már h mikor kell kiköltözni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsonyra szeretnének beköltözni, de nem tudom, ez hogy fog menni. Az már félelmetesen közel van....

      Törlés
    2. Az valóban közel van. Izgi. Majd írj hogyan sikerült az ügyvédnél a megbeszélés. 🙂

      Törlés
  3. Szurkolok én is! Ugyancsak hasonlókat szerettem volna kérdezni :) , akkor most nagyon izgalmas időszak jön, de mindez megéri, nagyon jó lesz majd nektek :) !!!

    VálaszTörlés
  4. Máté is kért már kesztyűt. De nekünk még nincs :-)

    VálaszTörlés
  5. Húha, tevékeny időszak vár rátok! :-) De tényleg, nagyon izgalmas lesz. És olyan régóta vártok erre.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!