2011. július 25., hétfő

Macskák


7 megjegyzés:

  1. Nem mondod??? kész vagyok tőle! Olvadós......
    még,hogy csak azt hiszi,hogy tud írni????

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaaa:OOOOOO:))))))))))))))))9

    VálaszTörlés
  3. Én még mindig szájtátva nézem Réka rajzait:)))

    VálaszTörlés
  4. Én abszolút nem lennék meglepve ha Rékád valami művészeti suliban kötne ki és híres festő vagy grafikus lenne belőle. :) Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyire szuper keze van. Ez szerintem nagyon ritka.:) Gondolom dagad a melled rendesen.:))

    VálaszTörlés
  5. Judy: Ehhez képest
    nyelvtagozatos sulit néztem ki neki. :)
    Nem vagyok kifejezetten az a melldagadós fajta (bár cickóilag jót tenne....), inkább nagy öröm figyelni, miket alkot őnagysága. :)És láttam már gyerekeket hasonló szinten rajzolni. :)

    VálaszTörlés
  6. Én is mindig hátast dobok a kishölgy rajzaitól :))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!