2019. május 15., szerda

Bekfáztab

Na már csak ez hiányzott...

Valahogy megfáztam, mert az arcüregem és a torkom is fáj, el van dugulva az orrom és nyomorultul érzem magam. Jaj...Nem tudtam, mi hiányzik. Délután főzés és tanulás helyett "Hatalmas kis hazugságok" maratont tartottam.... magyarán döglöttem a kanapén és vacogtam, kínlódtam. Hát nem egy Trónok Harca, sajnos, de nem rossz. Reese Witherspoon - talán így köll írni - jó benne, szimpi. A többiek nem igazán.

Vacsora melegszendvics....finom volt.

Ez a hét már kínlódás lesz ,de majd csak eltelik valahogy és szombatra jobban leszek. Addig meg az orrcseppen a legjobb barátom.

Dió járt ma dokinál, begyulladt a füle...Volt ott egy tüzelő szuka is, egy helyes dobermann lány, Dió így oda volt meg
vissza. A többi kutyatulaj vihogott Tibin, mert az az ölében fogta a kutyát....de nem vihogtak tovább, amikor elmondta, hogy kennel köhögést vittünk már haza abból a rendelőből.

Ennyit tudok most mesélni, ezt is telefonról, dögvész van, dögvész.

3 megjegyzés:

  1. JObbulást! Ez az időjárás nem túl kedvező mostanság.

    VálaszTörlés
  2. Ó, gyors gyógyulást! A suliban is van nem kevés beteg gyerek, úgy, ahogy teide írja, valószínűleg az időjárás is benne van ebben nyakig...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!