2018. június 25., hétfő

Maximum


1) Elkezdtem letöltögetni a netről a 2. és 5. osztályos feladatlapokat, minden félét, ami csak az utamba került. Nem vagyok normális.

2) Amióta beköltöztünk az új lakásba (mármint a felújítottba, ugye), egy kezemen meg tudom számolni, hány vendégünk volt. Valahogy kerülnek bennünket az emberek, én nem is tudom. Lehet, már üldözési mániám van. De pont ez az, hogy senki nem üldöz.

3) Az évzárón Rékáék tantermében egy hatalmas díszes VAKÁCIÓ felírat díszelgett a táblán. A második betű, ama Á egy fidget spinnert ábrázolt, ámde eléggé hasonlított egy férfi nemi szerve heréstül mindenestül...
4) Keresek még valami képzőművészetes tábort Rékának, mert soha nem lesz szeptember és túl sokat ül otthon .... Zalánt is beíratjuk jövőre két táborba legalább.

5) A fűtés korszerűsítés már biztosan nem kezdődik meg júli elején, két projekt közé lesz bepasszírozva , de megnyugtatott a tervező, hogy szeptemberre kész lesz…Köszi…. Mondjuk, legrosszabb esetben beköltözünk Zalán szobájába és villannyal fűtünk. De meleg vizünk attól még nem lesz….

6) Előre félek a fűtésreformmal járó borzalmaktól….Lehet, hogy pozítívnak kellene lennem és minden este mantrázni, hogy mindenrendbenlesz- mindencsodáslesz, az segítene rajtam.

7) Be kell hogy valljam, utálok minden mesterembert. Talán nem sértődnek meg, biztos nem olvas egy sem….

8) Emlékeztek a panoráma röntgenemre? Na. Elkerekeztem a CD-vel, rajta a lelettel a rendelőbe, beadtam, hazavitte a doki, hogy otthon megnézze a laptopján. Ígérte, hogy visszahív. Az asszisztense tényleg keresett, hogy minden oké, negatív. Azt válaszoltam, hogy őőőő….az szuper, de ez rajtam nem segít, kérnék időpontot, hogy megbeszéljük a továbbiakat, mégis mihez kezdjek? ( Rohadtul fáj egy éve az arcüregem kisebb nagyobb megszakításokkal. Van, hogy nem rohadtul ,csak csöndesen. ) Adott időpontot, becaflattam, mire azzal fogadtak, hogy hátttt ők mindent elmondtak a telefonban, nem is értik , miért jöttem. Itt egy kicsit megrendült a bizodalmam a privát rendelések megbízhatóságában, nem először, nem utoljára. Egy szó, mint száz, kiderült, hogy ja, hát ő fogorvos, nem nézte az arcüreget, csak a fogakat, azokkal minden oké, még a tömöttekkel is. Visszakérte a CD-t, amit 3 perce a kezembe nyomott, hogy akkor megnézi újra. Fffff….rendben. Nem akartam arcoskodni, hogy akkor hogy is volt az, hogy hiába jöttem? Másnap visszahívott maga a doki, tanulékony, hogy rettentő vastag az arcüregem nyálkahártyája, vagy mi , keressek fel egy FOG (fül-orr-gégész) orvost és mutassam meg neki a CD felvételt. Nem fogja ugyan elfogadni, lehet, nem is lesz hajlandó megnézni, de nagyon jól látszik ezen is, hogy gubanc van. Nem marha jó?? Tuti idegi alapon van, tavaly szeptemberben kezdődött…bár most akkor szűnnie kellene…..nincs suli. Még nem tudom, mi lesz velem...

9) Még mindig nincs törzskönyve az ebnek, írtam a tenyésztőnek, hogy eltévedt a postás? Azt mondta, ezer bocs és anyamedve, valami vírus miatt nem tudott elmenni a postára. Egyébként nem fontos, csak ha nincs törzskönyv, utalja vissza az ár 90%-át kb….(Nem, biztos van törzskönyv, ki kell várni....)

10) Hétvégén találkoztunk egyik ex szomszédunkkkal, felkiáltott Dió láttán, hogy "de széééép kutyus, ez biztos volt legalább 10 000 ft"……Volt.

11) Követjük a foci VB-t, főleg a német és az angol csapatot, de tegnap a lengyel meccset is fél szemmel néztük….ha már ilyen jó cimbik vagyunk. Hát kiestek szegények, de legalább ők kijutottak, játszhattak pár meccset, nekünk meg esélyünk sincs…

12) Nagyon gondolkodok, kinek van nem kitűnő gyereke, de nem nagyon ismerek olyat, persze leszámítva Réka osztálytársait…nyilván, nem mind a 28 gyerek kitűnő. 

13) A kutya most már nem nyüszít, ha Réka fuvolázik, hanem ugat. Nem sokat, egy idő után beletörődik a sorsába. Múltkor kivonszoltam a kertbe, amíg Réka dalra gyújtott, de elkezdte kaparni a bejárati ajtót, amit nem hagyhattam, úgyhogy visszaengedtem. Nem zavarja, hacsak nem mazochista. Hogy mit érez, nem tudom….

14) Zalán olyan nagyfiú lett. Nem is tudom szavakban kifejezni. Egészen biztosan vége a kisfiú kornak. Hh…..Hamarosan nagy kandúr lesz belőle.

15) Ennyi. Csipszre, fagyira, jeges kávéra vágyom. Hideg víz van helyette. Maximum. 

2 megjegyzés:

  1. Kende sem kitűnő. Jelest lett(az írás a mumus), kapott dicséretet és mi nagyon büszkék vagyunk rá.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!