2017. június 18., vasárnap

Kabaré

Amikor nevetek, az egyik szemem alatt négy vonal van. Ráncok. Már Zalán is mondta, hogy öregek vagyunk és ráncosak. :) :) Amikor 30 éves voltam, csak kettő ilyen vonal volt. Hát na, ez van. Azért vigyorgok, mint a tejbetök, bár ha savanyú képet vágok, akkor sehol semmi mélyebb....Viszont akkor simán ronda vagyok :)) 

Szóval kabaré. Na nem Lisa Minellivel, hanem Zalánnal. Méghozzá az állatkitalálós.

Zalán: - Kétéltű?
Én: - Igen.
Zalán: - Rendben, akkor egész biztosan hüllő...


Én: - Mi lehet, négy lába van, szürke és ragadozó?
Zalán: - Megvan, hal, hal, HAL!!!


A feladvány a légy. Előre megmondom, úgy viccesebb.
Zalán: - Emlős?
Én: - Nem.
- Hány lába van?
- Azt nem mondhatom meg, kérdezősködj!
- Jó. Kettő?
- Nem.
- Négy?
- Nem. 
- ??? 
- Van még variáció....
- Nulla?
- Nem...
- Akkor kettő....vagy négy....
- Hm....
- Egy?
- Tessék?
- Tudom már, egy lába van.

- Hány állatnak van egy lába?
- Nem tudom, én egyet sem ismerem. De attól még lehet.
- ...
- Kettő? Négy?
- Neeem....
- Akkor egy sem....Három?
- Melyik állatnak van 3 lába???
- Nem igaz....hány lába van???
- Van neki néhány....
- Akkor hat?
- Hat, igen.
- Fekete?
- Igen. 
- Megvan, hangya.
- Nem hangya....
- Akkor feladom, passz.


Zalán: - Madár?
- Nem.
- Akkor emlős?
- Igen.
- ....Anya, mit jelent az, hogy emlős??
Réka: - Hogy a punciján tolja ki a kicsinyét és a saját tejével táplálja.....Mint anya vagy én.....


Zalán: - Magyarországon él?
- Nem.
- Nem?? Állatkertben sem?
- Ott lehetséges, de én a természetes élőhelyére gondoltam.
- Jó, szóval Magyarországon is él....


Első kérdés.
Zalán: - Ragadozó?
- Igen.
- Akkor tigris!!!











5 megjegyzés:

  1. Bakker nem ééér.... A gyerekek szobájában vagyok, Ők aludni próbálnak én meg hangosan röhögök :-D

    VálaszTörlés
  2. Nálunk ez anno (G. 3 éves volt) így hangzott:
    1. kérdés: Van szája?
    V: Igen
    Akkor kutya!!
    Nagyon édi Zalán :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) Ezért szeretem ezt a játékot, jókat lehet röhögni! :)

      Egyébként anyukám végighallgatta ezeket a párbeszédeket, plusz ami még itt nem is jutott eszembe és néha forgatta a szemeit ijedten, hogy valami baj van ezzel a gyerekkel. Az is vicces volt. :) :)

      Törlés
  3. Hűűű, megnyugodtam, ez a játék nálunk ugyanígy szokott lezajlani 😄😄😄

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!