2016. január 7., csütörtök

Röviden



Tegnap írtam egy bejegyzést ezzel a címmel "Tudtok követni?", majd késő este, ahogy átolvastam olyan zagyvaságnak, önmagam ismétlésének éreztem, valamint beleszaladtam legalább három gépelési hibába, befejezetlen mondatba, hogy mérgemben visszavágtam a piszkozatok közé. Most meg átírom... illetve töröltem. 

Anyukám jóslatval ellentétben EGYELŐRE továbbra sincs érezhető káros következménye illetve mellékhatása a mértéktelen antibogyó fogyasztásomnak. Ezt-azt még érzek a nyavalya utórengéseként, pl. érdekes, hogy az édességet továbbra sem kívánom egyáltalán. Ez jó lenne, ha így is maradna. Még mindig köhécselek (ezt a szót a tüdőgyógyász írta le, ami akkortájt durván understatement-nek számított, a fuldoklás találóbb lett volna. NA MOST már tényleg köhécselgetek.) A hirtelen hideg is előhoz némi finom köhögést belőlem, ingereli a cuki kis hörgőimet. Az étvágyam sajnos visszatért, úgyhogy az a ledobott 3-4 kiló, ami lement rólam karácsonyig, vissza szeretne rám kúszni. De nem engedeeeem! Kontrollra majd....hááát valamikor a hónap második felében mászom be a rendelőintézetbe, röntgen és vv. Remélem, csak formaság lesz.

Jövő héten van jelenése Zalánnak a nevtanban E.-nél, elvileg az utolsó (vagy csak amíg velünk nem beszél, addig az utolsó). Zalán beszéde egyébként elég változó, múltkor hazafelé az oviból valami borzalom, hogy akadozott, tényleg karmolászta a lelkem jó mélyen pusztán csak az, hogy hallgattam, amit mesél. Másnap este viszont verset tanultunk Rékával, (Zelk Zoltántól), amit általában Zalán közel egyszerre szokott megtanulni Rékával, na abban meg nem akadt. Ez persze nem ritka vagy meglepő beszédhibás gyerekeknél.  

Réka úszóversenyre megy jövő héten, bár ezt már írtam, azt hiszem. A  héten készültek is rá, gyakorolták a rajtokat. Két számban is indul, mellen és háton, ebből véleménye szerint háton nem is tud úszni. Az érdekes, mert már amikor Gyurinál úszni tanult, akkor is úszott háton. Nem mint Egerszegi, mert a lábtempója halovány volt, de gondoltam, fejlődött az elmúlt másfél évben. Na mindegy. Csak nem fullad bele a vízbe.

Tegnap egyébként a királylány úgy nyilatkozott, hogy mégis folytatja az úszást szakosztályi keretekben jövőre, ha már harmadikos lesz. Úgy meglepődtem, hogy még a hajszárítót is leengedtem és tátva maradt a szám. Szerintem viccelt. Vagy valamelyik kebelbarátnője jelezte neki, hogy úszni fog továbbra is. Persze én támogatom eme ötlétét, mert a másik opció az atlétika. Aminek ugyan van sok ága, de Réka sem nem jó futó, sem nem nehézatléta. :) 

Ez a rövid helyzet, jön a hétvége, jelentem. 

A Hosszú Katinka ügyben is van véleményem, de nem írom le.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!