2015. június 17., szerda

11 nap



Ennyi van hátra a negyvenedikig.
Nem érzek semmit.
 

7 megjegyzés:

  1. Mert attól még a világ nem változik meg :)
    De én biztos nem néztelek volna ennyinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A világ nem is, de valami depire vártam azért....

      Aki személyesen ismer, nem szokott ilyet mondani sajnos, hehe! :)

      Törlés
  2. 28-án???? ...én is :-) csak +4...
    Biztosan tudom, minden ugyanolyan marad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen! 28 volt a nagy nap! :)
      De jó, akkor együtt ünneplünk! :)

      Törlés
  3. Mit kene erezni? :)
    Emlekszem amugy, en is ugy ereztem, hogy ez valami vizvalaszto lesz, de nem.
    Azota elmult (jocskan) az otven is, es meg mindig semmi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, valami nyafit, hogy megöregedtem....De még nem esett le! :)))

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!