2014. március 9., vasárnap

Tizenegy




A vég kezdete lehet, hogy idén a Nőnapról jutott eszembe a mi Évfordulónk is Tiborommal? (Na jó, két hete bevillant, hogy közeledik ez a fontos ünnep...) Bezzeg az utóbbi 10 évben mindig ment a nagy visszaszámlálás, hány nap van még hátra március 8-ig, megadtuk a módját ( a magunk módján), most meg majdnem lemaradtunk...

A héten nem volt éppen jó világ ránk, kettőnkre, mint házaspárra. Először fordult elő az elmúlt 11 évben, hogy egy héten belül két éjszaka nem jött haza az uram. Persze nem mulatni járt, el sem utazott, legalábbis én így tudom...hanem egyszerűen olyan szinten felhalmozódott a munkája, hogy az iccakát is az irodájában töltötte.  Péntek reggelt követően legközelebb szombaton délután, nagyjából ebédidőben tért haza. Nagy megkönnyebbülés volt keblemre ölelnem őt végre újra, maga viszontlátás maga volt az ünnep. Persze este egy villányi szépséggel köszöntöttük ezt a 11 évet (nagyon finom volt!), ahogy az már hagyomány. Az Aldiban aztán este egy szál rózsát is kaptam a pénztártól való távozáskor női mivoltomnak köszönhetően....


8 megjegyzés:

  1. Tényleg, 11 évvel előtti közös képetek nincs? Megnézném a különbséget.. :)

    VálaszTörlés
  2. http://secure.smilebox.com/ecom/openTheBox?sendevent=4d7a55334f5441354d7a493d0d0a&blogview=true&campaign=blog_playback_link

    Tavaly (a 10 éves évfordulónkra) készült egy slide show, annak az első képe nagyjából 11 éves. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem is emlékeztem erre a klipre. Lehet, hgoy ez nekem kimaradt anno? mindenesetre nagyon jó, és boldog újabb évfordulót kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Bea! :) Egyébként én is majdnem úgy néztem, mintha sose' láttam volna. :)

      Törlés
  4. Te semmit nem valtoztal az elmult 11 ev alatt, legalabbis kulsore, a ferjed kicsit "megemberesedett", de amugy o is letagadhat par evet! :)

    VálaszTörlés
  5. Betty: Ó, dehonnem, dehonnem...:) Azért köszi! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!