2013. szeptember 2., hétfő

Első nap az oviban


2012. szeptember 3.


2013. szeptember 2.



Muszáj volt fotókat készíteni ez első reggelről, de így is nem sokkal fél nyolc után útnak indultunk az oviba. Rögtön Angelina, balerina után. Hűvös volt a reggel, Réka, szegénykém, végig fázott. A csoportszoba előtt rögvest egymásra találtak Katával, így nagyon vidáman indult a nagycsoport. Nagycsoport.....Ha eszembe jut - és persze, hogy eszembe jut - hogy jövő ilyenkor iskolába kísérjük a nagylányt, pillangók táncolnak a gyomromban, de szaporán ám....:) 

Napraforgóékhoz is bekukkantottam, hogy beadjam Zalán fotóit és egy kitöltött nyomtatványt....A csoportban tömegnyomor és zsibvásár elegye fogadott. Vagy 30 felnőtt  (izgatott anyukák és apukák....) és kb. 20 gyerek. No nem is baj, hogy nem ma kezdtük a beszokást. 

7 megjegyzés:

  1. csodaszép Nagycsoportosod van:)

    Nekem már tavaly óta ez az iskoladolog van a gyomromban. Csoda, hogy Milánnal még nem kezdtem el ezen kattogni így a kiscsoport első napján:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Az biztos, hogy kialvatlanul (is) jobban fest, mint én. :))

    Én már elkezdtem. :) Illetve...eszembe szokott jutni, hogy amelyik iskolát Rékának választom, vajh jó lesz é Zalánnak is??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaa, ilyen formán nekem is eszembe szokott jutni. Akkor a Milánt Marcira módosítom. Vele kapcsolatban még tényleg nem gondolkozom az iskolán. :)

      Törlés
    2. Na az tényleg kicsit erős lenne. :))))

      Törlés
  3. Meg hogy nem magas!
    Hat mekkorat nott egy ev alatt!
    Olvaslak am mindig, csak tudod, mar az ovis-kukis problemakban nem erzem magam kompetensnek, olyan reg volt, mikor mi ezekkel a gondokkal kuzdottunk, jobb olyanok hozzaszolasait olvasni, akik MOST vannak benne:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is pont az tunt fel, hogy milyen magas lett Reka. Bar tavaly nem huzta ki magat, de igy is latszik, hogy minimum 5 cm-t nott.. Hanyas ruhakat hord? 122?

    VálaszTörlés
  5. Mariann: Na jó, most tényleg nagyot nőtt. 8 hónap alatt legalább 5 centit. De majd utánaszámolok.:)

    Betty: Igazad van az öt centivel. :) Egyébként 116-os őszi göncöket veszek neki kb. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!