2012. november 9., péntek

RÉKA

Általánosban volt egy lány, aki felettem járt pár osztállyal. Rékának hívták és az ének-zene tanárunk lánya volt. Emlékszem, azon morfondíroztam, hogy Réka, Réka...pont úgy hívják, mint otthon a kiságyamat (Vagy kanapét? Már nem emlékszem.) Aztán elröppent pár évecske és lám, első gyermekemmel a szívem alatt erős befutónak tűnt sokáig a Réka. 
Futottak még: Emese, Anna, Kinga....
És végül nyert is. Hiszen szuperjó nevecske ez, egykoron Attila felesége és Koppány lánya is ezt viselték. Akkor még nem gondoltam, hogy különösebben lehet becézni (aztán ezt megoldottuk, találékonyak lettünk) de még ez is tetszett benne. Rövid, tökéletes, ahogy van. Számunkra az volt és az ma is. 

Isten éltessen sokáig neved napján, Rékám!

Réka, Réku, Réci vagy ahogy leggyakrabban hívom mostanság......Muci

6 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Rékát! :) Nem csak nektek, nekem is tetszik a név - és hát így utólag: szép lyányhoz szép név passzol ;)

    (A Muci, Mucika, Mucikám nálunk kezdettől megy, olykor Hunorra is alkalmazom.)

    És köszönöm a "bepillanthatási" lehetőséget a blogba!

    VálaszTörlés
  2. NAgyon boldog Rékanapot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse itt is Rékát nagyon sokáig!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük!:)

    Balwin: Nekem egyik főnököm hívta így a számlázós csajokat a kontrollingon....és ez csak mostanában jutott eszembe. :))

    VálaszTörlés
  5. Csak ma tudtam benézni, de így utólag is fogadjátok Rékával névnapi köszöntésünket Nikivel :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen mindenkinek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!