2012. október 3., szerda

Öt éve már....

Utána kellett számolnom, nekem hihetetlen, hogy már ennyi ideje, hogy kikapcsoltam a számítógépem, elfordítottam a kulcsot az iroda zárjában és leadtam a portán (mármint a kulcsot, nem az egész zárat, nyilván), majd udvariasan elköszöntem. A nagyjából 29 hetes PocakRékával egyetemben. 

- Azóta imádom az őszt, amióta egy októberi napon eljöttem szülési szabadságra. Gyönyörű ősz volt és azóta mindet olyan szépnek látom. 
- Még mindig imádok gyönyörködni a gyerekekben. Fotós valójukban is, elevenen is. Rá szoktam csodálkozni, hogy jééééé, voltak csecsemők is???
- Még mindig nem érzem, hogy befordultam, megőrültem, leépültem volna. Hejesírni is tök jól tudok még.
- Csakis angol nyelvű könyvet olvasok, mert azt képzelem, akkor nem felejtem el a nyelvet. Hahahaha....
- Néha szeretnék már dolgozni...de általában ez az érzés hamar tovaröppen. Aggódom, mi lesz velünk, ha már nem leszek itthon?  Hogyan fogunk boldogulni? Time-management?
- Utoljára akkor voltunk kettesben vacsorázni Tibivel, amikor nyélbe ütöttük az új lakás adásvételét (2006). Tibi három napig utána hasmenéssel küszködött....
- Az "elmegyünk valahová kettesben" lopott 1-2 órát jelent a szupermarketben. Egyelőre.
- Tibinek továbbra sincs halovány fogalma sem, hol találhatók a gyerekek ruhái. 
- Egyetlen törölközős szerkényünk van, de mindig megkérdi, hol talál a srácoknak tiszta törölközőt szombat este, amikor is lecserélem az összeset.
- Negatívum, hogy egyre nehezebben birkózom meg a folyamatos rendrakás és pakolászás feladatával idegileg. Itt SOHA nincs rend! 
- Az esküvőnk is az elmúlt öt évben volt....
- Megtanultam kelt tésztát készíteni, hajnalban dagasztani a pogácsának valót, este nyolckor sütit sütni, kuglófot, pitét készíteni, tortát alkotni szülinapra (na jó, egy szerényebb külsejűt, nem profit). Motiváció: "Anya, ez isteni!!!!" 
- Manapság nemterhesen is kitámolygok éjszaka pisilni....
- Már nem járok a babaneten, bár nem töröltem a felhasználó nevem. 2007-ben oszlopos tagja voltam egy-két fórumnak.
- 2007-ben még imádtam vasalni. 
- Nem szereztem új barátokat sajnos...viszont rengeteg új ismerősöm van, játszótérről, óvodából, fórumokról, játszóházból. Mind-mind anyuka vagy apuka.
- Vesztettem el barátot. Elvesztettem vajon? Úgy érzem, igen....
- Ugyanabban a házban élünk, ugyanabban az ágyban alszunk, mint öt évvel ezelőtt. 
- Olyan szép öt év volt, mindig ilyet szeretnék...boldogságban, egészségben, békében....




28 hetesen. Vidám volt az élet, már csak 1 hét volt hátra a melóból....




és a jelen....



3 megjegyzés:

  1. de jó:)
    nekem 14-én lesz 5 éve, hogy letettem a lantot.
    tudom, sovány vigasz, de nálunk sincs sosem rend.
    és van még néhány pont, amit magamra is tudnék venni:)

    VálaszTörlés
  2. Szép kis család vagytok, te pedig ugyanúgy nézel ki, mint öt éve :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Judit, de azért a változás elég drámai. Az életben mindenképpen. :)))

    Bea: Igen, emlékszem. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!