2011. május 1., vasárnap

Anyák napjára

Úgy terveztük, hogy Réka mindkét mamának elénekli majd az Orgona ágát...Picit bemelegítünk, mert bár már tavaly ilyenkor is ismerte ezt a dalt, a gyakorlás sosem árt, lásd lámpaláz, szégyenlősségi roham....Derültségemre Réka így énekli a második versszakot. 

"Zúgja az erdő, susogja a szellő.
Üzenik az ágak, lombok:
légy te mindig nagyon boldog,
Édesanyád!"

Kijavítom, mire ő: "Miért, te azt énekled, hogy "édesanyám." :)

Végül persze nem énekelt semmit. Elrontottam az ünnepet....Mivel az autótól a mama kapujáig vezető úton (10 méter) két alkalommal is fel törölte az asztaltot, járdát, úgy, hogy az ajándéknak szánt alkotás is a kezében volt...így egy egész csöppet morcos voltam a leánykámra....Akinek így, mélyen megbántva elpárolgott a nótás kedve.

----

Húsvétkor megnézzük a csibéket.
Én: - Látod milyen aranyosak?
Réka: - ..........
Én: Van nekik ennivalójuk, innivalójuk, naaaagyon helyesek...
Réka. - ..........
Réka: És milyen sokan vannak....legalább százan. (vagy valami ilyesmit hablatyoltam.)
Rékak: - Szeeeegények....
Én: - Szegények? Miért? Nagyon vidáman vannak, jó dolguk van itt.
Réka: - Szeeegények....Nincs itt az anyukájuk? Hol van az anyukájuk?????

Boldog anyák napját minden édesanyának! 





                                            Készülnek az ajándékok a mamáknak. 


1 megjegyzés:

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!