2018. november 7., szerda

Ja és....



....nem is mondtam, a hétvégén vettünk végre téli cipőt Zalánnak. Nem annyira azért, mert marha hideg van, hanem mert ráértünk éppen. Én nem tudok úgy bemenni egy cipőboltba, hogy ne kellene mindkét gyereknek cipőt venni, akkor is, ha csak az egyiknek van rá szüksége. Tudom, csak egy gyerekkel kellene bemenni, de még az sem jött össze. Ebbe átmenetileg beletörődtem már. Így esett, hogy Réka is kapott egy fekete velúr csizmát, fele árban a mamától kapott névnapi pénz terhére. Csak odakinn a parkolóban vettem észre, ahogy az apja előtt billegett, illetve cigánykereket hányt (megdobja a vérnyomásom tőle, hogy még mindig bárhol és bármikor dob egy cigánykereket, mint egy ….nem is tudom mi.) hogy biza ennek a csizmának van némi sarka. Telitalpas, de akkor is. Hm….Lánykám boldogsága viszont elsöprő, azóta abba jár iskolába, bár bunda bélése van és 20 fok, de nem érdekes. Hhhh...nőcisedés beindult, még szokni kell.

Ja azt sem meséltem, hogy a tegnapi nappal lezártam a biciklis szezont. Ha a városban tekernék talán nem így lenne, de így ipari területen, a kósza kamionok között és még nyomokban hideg is van, fél négykor már sötétedik…elég volt. Még ha negyed óra is az egész. Áprilisban folyt. köv. Hiányozni fogsz, drága bringám!

Meg az sem írtam, hogy az idióta kazán beüzemelő szakszervizes két hónap után kinyögte, hogy ő nem rendelt még semmilyen alkatrészt a lerobbant-sosem volt jó - vadonatúj garanciás Bosch kazánhoz. Még jó, hogy nem én hívtam fel így két hónap után, hanem Tibi, mert biztos leordítom a haját. Hogy te elmebeteg, erre várunk két hónapja, mi szerencsétlen lúzerek. Kár, hogy hetente nem telefonáltunk rá, akkor ez nem történt volna meg. 

A szerelő két mondat között megjegyezte, hogy ő be van táblázva december közepéig. Engem ez vajon hol érdekel? Mintha nem totál ő felejtette volna el ….Azt már nem is mondom, nem elnézést sem kért, meg semmi….És mindez egy ismerőstől. Hát újítson fel lakást, akinek kalandvágya van és baromira unatkozik! Aki mazochista, akinek milliói vannak fővállalkozóra, akinek van hol laknia amíg felújít, akinek kötélből vannak az idegei, aki negyven alatti. Én nem zuhanyoztam egy jóízűt január 2 óta….Azóta a hibás nyomásszabályzónak hála, csak forró vagy hideg víz áramlik érdemben a csövekből, szóval marad a kádfürdő. Még jó, hogy nem dobtuk ki a fenti kádat….Na mindegy, már nem bosszankodom, tegnap séta közben beszéltük meg Tibivel mindezt, szépen lesétáltam a mérgemet. Hogy honnan jön az alkatrész és mennyi időbe telik és ettől vajon tényleg helyre jön e a kazán, no azt persze nem tudom.

4 megjegyzés:

  1. Legalább fűteni tudtok ha szükség lesz ra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, akkor nem lettünk volna ilyen türelmesek. :) A fűtés két hónapja be van üzemelve, szuper.

      Törlés
  2. Hát, már nagyon hiányoztak a történeteid :) , örülök, hogy visszatértél :) !
    A felújítás az tényleg kamikaze akciónak tűnik, ráadásul lassan nálunk is kell majd valami hasonló és már elszoktunk tőle, úgyhogy most téged olvasva szívem szerint tologatnám :) ...
    Az iskolás dogák - amit az előző bejegyzésben írtál - nagyon ismerősek, na ez a nehéz a felsőben, meg, hogy soha nincs szünet igazán, mindig van valami következő TZ vagy akármi, amire tanulni kell, még az őszi, téli, tavaszi szünetben is... És érdekes, hogy van ilyen persze a gimiben is, de valahogy ott most sokkal gyerekbarátabbak voltak, a szünet megmaradhatott szünetnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klassz ez a gimi, én már akkor is cumiztam, mindig akkor adtak fel extra házit , mert akkor ugye több idő van tanulni. :) :) A sorozatos TZ-k nekünk harmadiktól megvannak, csak ugye most már nehezebbek...és még vannak fokozatok nehézségben, úgyhogy egyre jobb lesz. :)) Hajrá felújítás, majd tartom benned a lelket szükség esetén :)

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!