2018. április 9., hétfő

Nem lehetett letörölni....

Jó is, hogy túl vagyunk a 10. blog-szülinapon, mert most lehet, hogy egyedül maradok.
Ha javasolhatok valamit a kedélyek felborzolása ellen, a feszültségek elkerülése érdekében, csak Fidesz szavazóknak érdemes ezek posztot végig olvasni ..... Én szóltam.



Hát szóval vasárnap egyszerűen gyönyörű napunk volt, tiszta nyár…Bammm, berobbant a 20-23 fok. A gyerekek ennek megfelelően fütyültek a tanulásra, szombaton sem vették elő a könyveiket, vasárnap is kergetni kellett őket sodrófával, úgyhogy meg is fogadtam, hogy ez így nem lesz jó, a leckét valahogy jobban be kell osztani a két hétvégi nap között....Különösen, ha ragyogó az idő.
Ja jut eszembe, egy Zalán mondta.
Mi az, amit nem akarsz hallani a gyerekedtől egy matek TZ kapcsán egy szép pénteki napon?
- Anya, igazából nem a hétvége UTÁN írjuk meg a matekot.....
No comment.

Vasárnap reggel elmentünk szavazni olyan 10 óra körül. Most, hogy egy utcával bentebb költöztünk a belváros felé, ugyanott szavazunk, ahol eddig , csak egy ovis csoporttal arrébb. Tényleg, nem is mondtam Rékának, hogy pont az egykori csopiszobájában volt a szavazókör….Ennyi embert én még szavazókörben nem láttam, folyamatosan álltak sorba az emberek az asztalnál, kb. 10-en. Idősek, alig járni tudók, fiatalok, felnőttek gyerekekkel....Ahogy hozzájutottunk a szavazólapokhoz, mi nem vágytunk nagy magányra, egy kis asztalnál behúztuk az x-eket, borítékba csavartuk az íveket, megnéztük, hogy van é rajtuk pecsét, volt, aztán Réka bedobta a borítékokat a dobozba. Nem fotóztunk, semmi, de eszembe jutott ,hogy ha a kövi választásokon még nem is, de 8 év múlva már Réci is szavazni fog és hogy milyen büszke leszek rá....

Utána bevásároltunk, vettem avokádót, 480 Ft-os banánt, finom medvehagymát, tormás krémsajtot és még elég sok mindent....Auchan-ban találtam kenyértartót a kis konyhámba, majd hazarobogtunk és nekiláttam rögtön ebédet főzni, a gyerekek pedig élvezték a jóidőt és hogy összebarátkoztak az összes szomszéddal. Tibi a csillárok felszerelésén szorgoskodott, meg kell hogy mondjam, baromi nagy különbség van egy kókadt 30 éves vezetéken lógó, festékes-glettes villanykörte és egy átlagos csillár között is. .... Nem is hinnétek!

Találtam a kertben egy nagyon helyes kis piros tulipánt, amit Zalán „random tulipánnal” nevezett el és le akar szúrna a földbe egy táblát, hogy az ott egy tulipán. Nem mi ültettük, azóta bújt ki szegényke, hogy kiirtottuk a mindent lefojtó borostyánt. Most valószínűleg hálás, hogy napfényhez és kajához jut. A környékén sok az ibolya is az árnyékos kertben, még több a téglatörmelék, úgyhogy nem tudom még mi legyen a kert ezen kis részével. Akartam venni szárítót, kintit, de Tibi azt mondta, hagyjuk, majd kifeszít egy madzagot valahol, az ingyen van. Igen….És marha jól fog kinézni, ugye? Lebegnek majd a bugyogóim a szélben, az ő gatyáiról nem is beszélve….

Este a gyerekekbe ördög bújt, mert nem és nem akartak lefeküdni. Ezek az hiszik, már itt a nyári szünet. Végül fél 11 –kor csönd lett (!!), de halálra voltak sértődve, hogy 10 órakor nem játszhattak...
Megnéztük a tévében a Gasztroangyal húsvéti adását, ami annyira gyönyörűségesen szép volt , nem felejtem el mostanában, akkora élmény volt. Nagyon megható volt. Eszembe jutott, hogy nekünk (többségünknek)  itt nagyjából már fogalmunk sincs a húsvétról...
Ahogy kijöttek az exit pollok, már éreztem, hogy nyertünk, mert bár senki nem mondhatott semmit, látni lehetett az arcokon, hogy nem lesz szomorú esténk. Eszembe jutott Zalán, aki megjósolta a minap, hogy a Fidesznek meglesz a kétharmad is….nem hittem neki. Talán már fél egy is volt hajnalban, mire elaludtunk, de érdekes, hétfő ide vagy oda, 5 órai alvás ide vagy oda…nem volt nehéz reggelünk. Boldog voltam és egész nap mosolyra állt a szám.....

Soli Deo Gloria!

13 megjegyzés:

  1. Részemről biztosan nem maradsz egyedül :) ! Mindig is tiszteletben tartottam, hogy ki, hogy vélekedik a politikáról és egyáltalán engem a másság nem zavar, csak az, hogy ami most van az nem nagyon viseli el a másságot - de inkább nem írok semmit ezzel kapcsolatban, mert félreérthető... Amit írtam nálam, nem rád értettem és még sokakra mondhatnám ezt (a tág családban is van nálunk, aki szintén örül, mint te, de ez a mi kapcsolatunkat nem befolyásolta velük sem, csak legfeljebb nem politizálunk:) ), sajnos rengetegen vannak olyanok, akik a sorosozás, migránsozás miatt szavaztak a kormánypártra, amiről mondjuk nem csak ők tehetnek, de vastagon benne vannak... Szóval, ha te is úgy gondolod, részemről minden rendben :) , örülök, hogy örülsz, tiszta szívből mondom, hogy jó lehet :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értünk egyet, de ezen túl lehet lépni. :) Ennél többet nem mondok, mert hát, na, nem értünk egyet EBBEN.

      Törlés
    2. Igen, így igaz, úgyhogy talán lapozhatunk :) ...

      Törlés
  2. Egyszer úgy elbeszélgetnék egy olyan kitartó fideszessel, mint te, hogy mi a válasza magában néhány kérdésre, mi a töretlen szimpátia háttere.. ha esetleg nyitott leszel rá, jelezd mindenképp! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem,köszi. Nem érzem ezt feladatomnak...Egyébként aki nem látja,nem érti magától is,az én válaszaimat sem értené...

      Törlés
  3. Ki mit lát meg, tapasztal, valóban. Mondjuk ehhez nem feltétlenül kell hatalom ķözeli szerv közelében mozogni sem szerintem. Számomra az a döbbenetes, hogy fiataloknak, akik amúgy valószínűleg a nap nagy részében interneteznek amúgy (vagy például neked, perfekt angollal)nincsenek olyan infói, ami megváltoztatná a véleményüket. Na de ez már így van, nem borongok tovább az örömködős bejegyzésed alatt.

    VálaszTörlés
  4. De kár. hogy nincs meg a megjegyzés, amit küldtem.
    Együtt örültem veled.
    és kíváncsi lennék azokra kérdésekre, amiket igazából nem tesznek fel, de feltennének, ha...
    Legyen tisztességes 4 évünk. Nektek is, nekünk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tudom már, hogy volt? :)És hogy hol van?
      A lényeg benne van a megjelentben is. Mi örülünk, s várjuk, hogy minél többen megszólaljanak, akik szintén örülnek.

      Törlés
    2. Nem olvastam még egyetlen ilyen véleményt sem. Ami persze elkeserítő egy picit, de azt kell nézni, hogy azért voltunk elegen összességében. :) Ez az ami igazán számít egy demokráciában.

      Törlés
  5. Ebben a demokráciában többen szavaztak a kétharmaddal irányító kormány ellen, mint mellette, azt azért tudjátok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsanett, légy szíves tartsd te is tiszteletben, hogy más a véleményem. Hidd el, képben vagyok. Más demokráciában még nagyobb lett volna a többség, de tényleg hagyjuk...

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!