2016. március 30., szerda

Tagozatra bontós, második kör, eredmények



Hát túl vagyunk a felén!

A jó hír, hogy 

magyar nyelvtan: 20/20 pont
német:                20/20 pont

A rossz hír, hogy a matekot elszúrta: 40/31. Elrontott egy sorozatot, ami abból állt, hogy folytatni kellett volna a számsort mindkét irányban +6/-6 irányban. Nem sikerült. MIND ROSSZ lett! Én nem tudom, hogy csinálja, hogy egy ilyen egyszerű mókát el tud rontani....Mondanám, hogy megszoktam, de nem lenne igaz. Nem is azon múlik, hogy mennyit tanultunk, ez egyáltalán nem ezen áll vagy bukik. 

Ezek után a szövegértést csak futólag néztem át: 20/18, elmegy...állítólag ez rosszul sikerült évfolyam szinten....

Gondolom, ezzel még mindig az élmezőnyben maradt. Részeredményeket nem lehet tudni, most annyit sem osztott meg velem az ig. h., mint múltkor. Mondott olyasmit, hogy jó ez, jó ez....De én persze nem voltam megelégedve azzal a szar matekkal. Hibátlannak kellett volna lennie, ehelyett vesztett jócskán pontot.

De a jó hír, hogy a német és a nyelvtan hibátlan lett. A nyelvtan nem is volt egyszerű, olyasmi is szerepelt benne, ami nem is tananyag. Erre próbálok koncentrálni, a többi meg le van tojva!!!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!