2015. október 21., szerda

50 gyakori mondatom


1) Hányszor mondjam még el? Eddig pusztán csak háromszáznegyvenöt ezerszer említettem.
2) Igen, villanyoltás. MOST!!!....
3) Mert a kiscica szőrös és nem borotválkozik.
4) Allig várom, hogy te főzz rám, hátha az az étel nem lesz érdekes ízű....
5) Nem érdekel ki kezdte! Beszéljétek meg!
6) Nem verekedtek, nincs verekedés, hékás!
7) Nem, Réka nem idióta. Nem, Zalán sem idióta.
8) KÉsz a házi? Hogyhogy nincs házi?
9) Ez van. Ezt forogta ki nekünk a kerék. 
10) Tudom, hogy tegnap is borsóleves volt a vacsora, képzeljétek, ahogy látom, holnap is az lesz.
11) Jó reggelt! Jó reggelt! Jóreggeeeelt!! Jóreggelt!!!!!!! 
12) Jól van na, értsétek úgy, ahogy kell! 
13) Anya nem ismer fel minden autómárkát, ezer bocs és anyamedve!
14) Légyszíves, csináld, ahogy kértem. Ahogy kértem!!!
15) Na most háromig számolok, egy...kettő....három!
16) Engem nem érdekel sem Marci, sem Feri, te annál inkább!
17) Szeretlek, imádlak, annyira szeretlek, mogyorós csokikááám!
18) Azonnal hagyd abba a hisztit! Megsüketülök!
19) A felnőttek, tudod, több fagyit tudnak megenni.
20) Lehet, hogy te utálod, én speciel szeretem.
21) Hidd el, én is annyi mindent szeretnék.
22) Hogy jutott eszedbe ilyesmi??? Ha ötször élnék sem ugrana be ilyen soha!
23) Persze, addig állj fél lábon!
24) Nem hinném, hogy egész nap semmi érdekes nem történt az oviban....
25) Apa? Apa dolgozik. 
26) A nagy dobozos Ferrero nem "egy kis nasi", nem veszek most olyat!
27) Már megint ki kotorászott a táskámban?
28) Tudom, szívem, de muszáj dolgoznom.
29) Több nap, mint nasi.
30) A gyümölcs is nasi.
31) Ha még egyszer így viselkedsz, az életben többet +nem viszlek magammal vásárolni.
32) Már megint cicanadrágban jöttél suliba?? Nemmegmondamhogy...
33) Mi lenne, ha ma a saját ágyadban aludnál?
34) Lehet, hogy apa megengedte, én nem engedem meg.
35) Be van pakolva a táskába? Nem? Akkor addig nincs mese.
36) Hát persze, hogy lesz estimese!
37) Hogyhogy nem fürdesz? Olyan nincs!
38) Nem. Én tolom a bevásárlókocsit. Nem játék az.
39) Mi az, hogy korán jöttem érted?
40) Háhá! Most biciklizni? Este 9-kor??
41) Mi az, hogy "he"? Ezt meg kitől tanultad?
42) Nem ihatsz sört. Ma sem.
43) Az ajtó becsukja magát szerinted? 
44) Ha így folytatjátok, nem lesz esti mese.
45) Nem játszanátok olyasmit, amihez nem kell artikulálatlanul ordítani?
46) Az az oviban maradt. Ne is álmodj róla, hogy visszafordulok érte.
47) A víz a legjobb innivaló.
48) Feltalálták a szalvétát, hallottad? 
49) Ugye nem törölöd a ruhádba a kezed!
50) Fésülködtél? Úgy értem, hogy ma. 

3 megjegyzés:

  1. "Apa? Apa boltba ment."
    "Ákos, ne pörgesd fel az öcsédet!"
    "Ábel, nem ütögetheted a bátyádat!"
    :D

    VálaszTörlés
  2. Jónéhány esetben mintha csak magamat hallanám. :) Hmmm... lehet, össze is szedem az én aranyköpéseimet....

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!