2014. december 9., kedd

Nem így gondoltam!


Rendben, hogy sűrű programsorozat elején vagyunk, de nem ilyen egyszerűsítésre vágytam.  Mára lebetegedett Zalán, folyik az orra, mint a Niagara. Csak nem éppen forrásvíz a cucc. A héten már biztosan nem megy oviba. Holnap így lemaradunk a kreatív anyukás-apukás karácsonyfadísz készítésről. Nagyon nem itatom az egereket, meg kell mondjam....

Réka fáradtan jött haza a suliból, remélem, nem bujkál benne is valami nyavalya. Azt motyogta, kutya baja, csak elfáradt, úszott is, tornázott is, tanult is. Szegény gyermek! Szülinapra nem ér lebetegedni!!! Terveztem, hogy picit gyúrunk a közelgő magyar felmérőre egy-két feladattal délután, végül ezt feladtam, hagy pihenjen Réci! A kanapéra vackolta be magát és csak csöndesen nézte a mesét. Este jót vacsorázott a kedve is virágos, remélem, reggelre frissen és fitten fog ébredni. Éppen az imént tartottam lámpaoldást odaát a csemetéknél. A kezdeti fél 9-ből mára 9 óra lett és örülök, ha fél 10-re mindketten alszanak....

Most pedig meg fogom nézni a Mentalista második részét is, alllig várom. Közben pakolászok, ceruzát hegyezek, ruhákat transzferálom A halomból B halomba. Már elcsentem Réka Mikulás csomagjából egy szelet csokit, be is termeltem, úgyhogy ha sírok, hogy nem vagyok top modell formában, oda se figyeljetek, megérdemlem. De a csokit tényleg megérdemlem, na! 

Nem írtam a Mikulásról, de persze járt nálunk szombatra virradó éjjel, még a szakadó eső sem zavarta. Aznap hajnali fél hétkor tök éberek voltak a gyerekek, nem is értettem, hogy miért és hogy. Később, délután fél 2- kor úgy kidőltek az autóban mamáék felé félúton, hogy öröm volt nézni. Valahogy meg kellene jegyeznem, hogy jövő decemberig ne felejtsem el, hogy fele annyi édesség is elég volna Mikulásra, mint amennyit én veszek, hiszen összesen végül 4 csomagot kaptak fejenként, ha jól számoltam. Nagyon sok édesség!!! Jaaaaajjjjj....

Virágzik a karácsonyi kaktuszom (kettő is, biztos előkapták a naptárjukat) és hajt az orchideám (egy a sok közül), mondtam már? Nahát pedig tényleg! 

2 megjegyzés:

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!