2011. április 12., kedd

Egy hét betegség után...

....ma megkezdjük az antibiotikum kúrát is. Mindkét gyerkőcnél sajnos. Rékának húzódik rá lassan a fülére a rengeteg takony a betegség, nem merek kivárni a "nehéztűzérséggel".... Zalán drágám pedig nem is kapott más gyógyszert érdemben, csak antibogyót. Tegnap alig tudtam lehúzni a lázát, meg is ijedtem egy picit..végül a Germicid hatott, az volt itthon. 

 Hát eddig tartott Zalánom antibogyó szüzessége, nagy mák volt, hogy Réka 3 éves koráig kihúzta nélküle. Egyeskék szerencsére tán. Ovi nincs, nagy valószínűséggel még a jövő héten sem, Réka örül, mint majom a farkának. 

Komolyan fontolgatom egyébként, hogy többet ebben a "tanévben" már nem is fog megjelenni az oviban, majd meglátjuk. Totál fölösleges és hiábavaló volt úgy érzem, ez az ovis félév, pedig tavaly ilyenkor mennyire azon voltam, hogy Rékát felvegyék...Akkor még úgy tűnt, jó lesz ott neki. Végül azonban csak annyi derült ki, hogy a jelenlegi ovi az, ahová nem szeretném, hogy járjanak a gyerekek. Ez is valami? 

Mindegy. Ez már más téma, egy másik lapra tartozik.

6 megjegyzés:

  1. (((((( )))))) Gyógypuszik Nekik! Hátha gyorsan rendbehozza őket az antibogyó! Nyomassál mellé valamilyen probiotikumot a gyerkőcökbe, az jót tesz ilyenkor!
    Oviból meg nem sok van, sztem hagyjátok, jönnek a jóidők, a nagy játszózások, séták...Ki kell használni minden percet!

    VálaszTörlés
  2. Szegeny kicsikek:(
    En is tamogatom az ovimentes eletet...
    Remeljuk, szeptemberre kicsit elhalvanyulnak a rossz emlekek...:)

    VálaszTörlés
  3. Mariann: Úgy éreztem, hogy ezt fogod írni. Már vártam. :))))))) Cupp!

    Anikó: Persze, Normaflore, Protexin...

    VálaszTörlés
  4. Máté is épp most esett át egy gennyes fülgyulladáson, neki is csak az antibogyó segített. Remélem most már javultok!
    Ovi: én még mindig azt mondom, hogy nem így kellett volna ennek történnie!!!! Megértem, hogy a közelébe sem mentek többet az ovinak. Drukkolok, hogy ősszel jobb legyen, vagy egy másik oviban, vagy másik csoportban másik óvónőkkel, és hogy a nyár feledtetni tudja Rékával a rossz élményeket!

    VálaszTörlés
  5. :((( Remélem már jobban van az aprónép?!
    Pussz:))

    VálaszTörlés
  6. Bea: Igen, nem így kellett volna történnie egy ideális óvodában sok mindennek...ma már világos ez. Meglátjuk, mit hoz a folytatás...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!