2021. november 24., szerda

Zalán, a troll

 Múltkoriban, a távoliban, mert ugye már 3 hete itthon dekkolunk mióta a covid felütötte itt a fejét....Szóval múltkor valahogy úgy adódott, hogy éppen indultunk valahová és hogy elfogadható legyen az ábrázatom, vittem fel egy kis sminket. 

Zalán kíváncsian ácsorgott mögöttem a fürdőszoba tükörnél és tudtam, hogy sok jóra nem számíthatok. Csak néhány megjegyzése a sok közül:

- Ez micsoda? Alapozó?

- Ez olyan, mint a beton, amikor építkeztünk?  (???) - talán a vakolatra gondolt?

- Fúúj.....olyan fura. - (némi undorral)

- Ez minek? 

- És mindenhová ezt kened?  És majd rádszárad?

- Ennek ismerem az illatát. Ilyen szagod van.

- Minden reggel magadra kened? Sosem felejted el? 

- Jobban nézel ki szerinted? Nem mindegy? Maszkot kell hordani. 

- Anya, így sem lett jobb semmivel....Ugyanúgy nézel ki. 

- Mekkora árkok! A dínók is jól érezték volna magukat bennük, ha ki nem halnak.

- Ez a ráncokra nem jó? 

- Neemm, neeeem vagy ráncos, anya..... - azt a gyógypedagógusi hangszínt nem tudom itt kellőképpen átadni.

- És a púder? Az nem kell? De miért nem kell? 


2 megjegyzés:

  1. Maszk van, rúzsra most nem költök, na de a szemünk látszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra alapból sem. 😆Sosem értem meg rá.... Maradtam a szájfenyek világában. 😆

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!