2018. március 19., hétfő

Az ez vagy valami más?


Réka egyre inkább szeszélyesebb kezd lenni. Nem írom, hogy kamaszodik, mert ez még nem lehet az.
Múltkor elvágtattunk tavaszi cipőt vásárolni neki, mert a téli vastag, féllábszárig érő kalucsnin kívül nem volt neki lábbelije (az őszit kinőtte) én meg pánikba estem, hogy hirtelen kitavaszodik és szívemből szakadt magzatkámnak nem lesz mit a lábára húzni. Én marha! Most is szállingózik a hó.

Szóval nagy duzzogva sikerült becaflatni vele egy Deichmann üzletbe, dokumentálom az eseményeket:
- Pf….itt nincs egy normális cipő sem….
- Nézz szét nyugodtan, rengeteg időnk van. – ez voltam én. Leánykám el is foglalt egy székecskét, mely a méretének megfelelő cipőhalmok mellett ácsorgott. Én rögtön kiszúrtam egy szép kis bordó, virágokkal díszített cipőt, de rámpuffogott, hogy az ronda, hát habozás nélkül visszatettem a dobozba, dobozt a polcra.
Felpróbált egy rózsaszín edzőcipőt, rájött, hogy az beázik.
Kizárt minden beázós cipőt. Nagyjából a kínálat felét.
Felpróbált egy fehér cipőt, de annak gumis volt a fűzője, amit ő elmondása szerint utál.
Felpróbált egy sötétebb cipőt, ami nyomta a lábfejét elöl.
Egy újabb fehér jött volna, de az nem jó, kényes szín.
Rózsaszín csíkos? Nincs a méretben.
Ez fiús? Fiús. Nem jó.
Itt elvesztettem egy kicsit a fonalat, mert találkoztam kollegával, plusz Tibi is előbotorkált , lábán egy új cipővel, Zalánról nem is beszélve, úgyhogy legközelebb ott csatlakoztam be Rékához, hogy sóhajtozik, semmi nem jó. Egyszer csak csodák csodája, a kezébe akadt a legelső cipő, amit én ajánlottam neki. Most, hogy ő vette le a polcról, bejött neki. Próbált 35-öset , 36-osat, 35-öset megint és újra 36-osat….Egy szót nem szóltam, hagytam, hogy megszülje a saját döntését (de a 35-öset nem vettem volna meg…egykönnyen). Végül csillogó szemmel és fülig érő szájjal a 36-os mellett döntött a leányka és a dobozt apukája dobozára tette, nagylelkűen jelezvén, hogy kifizetheti….
Tanulság: Hallgatni arany!
Egy Zalán mondta, ha már erre járok és még eszembe is jut.
Este Zalán eképpen invitálja apukáját, hogy látogassa meg őt a szobájában.
- Hé, Vater, átjössz a szobámba? Sakkozunk?
Jót vihogtunk rajta, de nem hangzott valami biztatóan….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!