2016. június 24., péntek

Még fociról


Játszódik csütörtök reggel, a 3:3-as portugál-magyar meccs után.

Reggel a buszon két, nagyjából harmincas hölgy beszélget mögöttem.
- Láttad tegnap a foci meccset?
- Nem...
- Nem követed?
- Áh....Nem. Nem tud feldobni...
- Hát engem sem...nem is értem a nagy felhajtást....
Utána elkezdtek arról beszélgetni, milyen görény az Erzsike a szomszéd irodában. 
 
Én annyira sajnáltam őket.Vagy nem is őket egészen, hanem hogy ebből a hatalmas örömből kimaradnak, amit ez a három meccs plusz a kijutáskori eufória okozott a jámbor magyar állampolgárnak. Akkora élmény, öröm, izgalom járt vele - nyilván lesz pici bánat is, ha egyszer kiesnek), ami kimondhatatlan. Kár, hogy vannak, akik ezt nem engedik magukhoz közel.

1 megjegyzés:

  1. Egyetértek! Az utolsó mondatodban ott van minden, amin én már jó ideje gondolkodom, hogy hogyan fogalmazhatnám meg. Hát Így. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!