2012. december 27., csütörtök

Melyikünk a gyerek?

- Réka, gyere, van csillagszórónk!!!! Majdnem megfeledkeztem rólaaaa! Csillagszórózzunk! Juhéééé!
- Anyaaaa! De ugye nem fog kiégni a lakás?????

De végül is mégiscsak Réka a gyerek itthon, az egyik mindenképpen, mert a már leégett csillagszórót szemrebbenés nélkül letette a krém színű ünnepi abroszra, ezáltal egy finom két centis likat égetve belé. Nem szidtam meg, ő mégis bőgött, én belül lángolva szentségeltem....majd elfüstöltük az utolsó három csillagszórót is, ami a dobozban pislogott.

- Igen megkedveltem a csillagszórót! - szólt Réka az imént, amikor felszáradtak a könnyei. Nekem meg eszembe jutott anyukám, aki boldogult gyerekkoromban mindig a padlót nézte csillagszórózás közben, hol ég ki a szőnyeg, asztal, étkező kanapé és hova öntse a bekészített vödör vizet...

2 megjegyzés:

  1. Nálunk hosszú évek szünete óta idén megint előkerült, a lányom miatt, ugyebár.
    Anyu vette elő, de már akkor sűrűn kérte a bocsánatokat, mert hogy a csillagszóró milyen büdös...
    Hol??? Én imádom az illatát.
    Amúgy nálunk 10 éve lehetett, hogy apám hazaállított egy "színes csillagszóróval", hogy ő majd meggyújtja a nappali közepén, milyen szép is lesz... akkor jöttek divatba azok a süvítő tűzveszélyesizék, KINTI HASZNÁLTRA, na, az is olyan volt... menekültünk 100 felé, a mindent óvó anyám azóta festi a haját :P

    VálaszTörlés
  2. :))) Na ezen jót derültem! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!