2017. november 18., szombat

Péntek


Mit mondjak, a mai péntek is hű volt az elmúlt napokhoz,  egyelőre nincs változás. Este már sírni tudtam volna...amikor Tibi is beszámolt az aktuális eseményekről. De aztán összeszedtem magam és túl tettem magam a holtponton. Elvégre péntek van, kár kétségbeesni! Legalábbis hétfő reggelig biztos 

Hétfőn szolfézs, de még kérdéses, hogy Réka elmegy e. Másnap TZ. Kedden nyílt óra Rékának, magyar és földrajz. Én leszek benn ezeken az órákon. 10 től már dolgozom. Tibi itthon tartja a frontot, mert Zalán viszont 10-re megy ezen a napon suliba. Német TZ utolsó, ötödik órában Rékának, az idei első....Mindig ez a TZ a legnagyobb kihívás, legalábbis szerintem. Szerdán szabin vagyok, mert 11-re kaptam időpontot a fogorvoshoz kb. 4-5 hete....Vissza fog tapsolni, az biztos, de az már egy másik hetet fog érinteni. Szerda reggel Zalánnak nyílt órák a suliban, erre Tibi ül be, én itthon Rékával, aki aznap 10-re megy suliba. Ja, kedden Rékának vívás. Szerdán utolsó simítások a csütörtöki matek TZ előtt...elvileg készülés nélkül is megírja simán, de azért fogunk rá tanulni. Egyébként szerdán veszem ki az utolsó szabim, innentől már mínuszba fogok fordulni. Szerdán fuvola Rékának kb ötig. Csütörtökön matek TZ, idei első. Mivel az utóbbi két hétben mindig dogát írtak, hát formában vannak a gyerekek elvileg. Ebéd után haza kell ( érdemes) hozni a gyerekeket a suliból, mert városi szintű versenyt rendez a suli. Délután megint vívás. Valamikor a héten ügyvéd, az már nekünk, elvileg szombaton délelőtt. Délután Réka szülinapi buliba hivatalos, délután mi is, családilag egy másik szülinapra. Plusz váratlan események.....

Szép hétvégét! 

1 megjegyzés:

  1. Majdnem beleszédültem, amire a végére értem :) , hát mit mondjak, az unalom szele sem érint benneteket sem :) ... A lakás nehézségek pedig előbb-utóbb megoldódnak, a nyögvenyelős indulás után szuper lesz ott minden :) !!! Nagyon szép hétvégét nektek is :) !!!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!