2018. május 24., csütörtök

Pici bekukk


Ez a múlt és az étkezőt mutatja, újat még nem készítettem. Parketta csiszolás előtt, tapéta már a múlté, de festés valamint ablakcsere előtt....


Ilyen lett a parketta a nappaliban és az étkezőben, szerintem szép lett, ha nem is hibátlan, mint egy vadiúj hajópadló, viszont így csak a lakkot kellett kifizetni....



Az ideiglenes étkezőszekrény, amit én csiszoltam és lazúroztam....Őszintén szólva nem egy mestermunka, de első melónak elmegy. A terítőt anyukám készítette és felbecsülhetetlen az értéke, mert már nem készít sajnos ilyesmit....


Az abrosz is az ő munkája, csak ünnepekkor kerül az asztalra. Ilyen nap volt az is, amikor elkészült a nappali. A pezsgőt behűtöttük, de végül nem került sor arra, hogy megigyuk. Talán majd a hétvégén.


Dió is a nappali része, a büdös dög. Egyébként egyik sem igaz, még babakutya, úgyhogy finom az illata. De tényleg. Ott látszik egy picit a szekrények egyike is. A polc még nincs felrakva. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!