2018. január 19., péntek

Péntek


1) Végül nem találtam megfelelő főzőlapot, azzal még kivárok, mármint a megrendeléssel.

2) Eddig nincs itthon ITTHON szag, inkább olyan fura idegen szag. Persze nem csoda, hiszen mosni nem mosunk itthon, főzni talán 3x egy héten és az összes vackunk a garázsban van és az irodában....
Hiányzik az otthon-szag....a Hunyadin olyan jó kis szagunk volt. Főleg, amikor sütit sütöttem vagy a kedvenc illatgyertyámat égettem. És egyáltalán. A bútorok illata meg minden....Hát na, majd alakul....

3) A burkolók a héten sem jöttek. Két hete áll a meló. Azóta már kész lehetne...Bár erre nem szoktam gondolni. Á, dehogy....

4) Nagy kalappal a holnap felvételizőknek, sok-sok maxpontot kívánok a feladatokhoz!!!! 4 év múlva idegbeteg leszek....Döbbenet, hogy már csak 4 év és nyolcadikos lesz Réka. Én ezt soha nem tudom feldolgozni. Mindig azt hittem, ha kisbabám születik, meg fog állni az idő a nagy boldogságban és csak a többi gyerek nő....

5)  Már csak egy hét van a félévből. Hétfőn matek doga, hétfőn német szódoga....Mindezt úgy, hogy nem is nagyon vesznek matekból új anyagot. Szorzás így, szorzás úgy, szorzás amúgy....Szerintem harmadikban többet gályázott Réka az ötösökért, de nem fitymálom, mert még megsértődik a matek felmérő és négyes lesz neki. Bár akkor is ötös lesz félévkor, azt hiszem. Zalán eredményeiről hírzárlat van illetve még írásból nem volt felmérés. Írt két matek dolgozatot úgy, hogy nem is tudtam róla, hogy írnak...ezt nevezem!

6) Más nem jut eszembe. Hazajöttem, főztem egy lecsót gombával, hozzá nokedlit (zacskós). Gombapörit terveztem, de nem találtam a garázsban a fűszerpaprikát. Tudjátok, milyen szomorú ez? Na mindegy, a lecsó ehető lett, bár a hagymát nem találtam hozzá, de mindegy, mert mama lecsója nagyon finom. Csirkét is tettem hozzá, hogy legyen valami íze. Erre Tibi felhív, hogy hozhat e haza gyrost vagy főztem....Hát erre mit lehet mondani? Nyilván hozzon gyrost, ha arra van gusztusuk a pasiknak....

7)  Holnap csillárt szerelünk és kiszámoljuk hány konnektor hová és mint /alsó szint. Itt fenn ronda barnák vannak, de maradnak is. Tudjátok ti mennyibe kerül egy pofás kis Legrand kapcsoló??

8) Úgy számolom a napot a pénteki ablakcseréig, mintha karácsony következne. Na az úgyis elmaradt idén a szívem mélyén....pedig egyáltalán nem biztos, hogy a srácok rögtön nekiesnek majd a hiányzó munkálatoknak is a fürdőszobában....csak remélem, hogy igen.

9)  Cirkósok jönnek holnap 11-re. Nem gondolnám, hogy elhagyja a szájukat egy ár, de legalább a tervezés költségét kinyöghetnék végre. Ez még mindig az, amelyik nem szimpi, jövő héten jön a másik.

10) Múltkor azt álmodtam, hogy a lányom egy kamasz fiúval fizikát tanul a szobájában. A hiba csak ott volt, hogy mindez a Hunyadin zajlott le, nem itt. Hát még nem is álmodom ezzel a kecóval....

11) Egyébként jókat szoktunk aludni. Fura, hogy reggel csönd van, általában a forgalom mértékéből mindig ki tudtam találni, hogy hány óra lehet. Fél ötkör gurult el az első autó és háromnegyed nyolcig huss és huss volt....Vagy ezt már írtam? Ezer bocs, ha igen. Itt, mivel ez zsákutca max annak lehetek tanúja, hogy a szomszéd konyhabútoros a furgonjával pontban hétkor robog ki a házából. A mázlista, annak már ki van rittyentve és suvickolva és felújítva a kéglije.....

12) Reggel egy vakvezető kutyával utaztam egy buszon. Egy zsemleszínű labrador volt, aki egy copfos vak pasit kísért vízlepergetős anyagból készült nadrágban. Nem akartam nagyon bámulni, de muszáj volt, mert annyira helyes kutya volt. Az a figyelem, amit a gazdinak szentelt....hát elolvadtam. Kár, hogy egy megállóval arrébb leszálltak.....

13) Zalánt meghívták egy szülinapi zsúrba, februárban még egyre megy. Sajnos helyenként csúfolják a suliban a dadogása miatt. Ez azért meglepő, mert az oviban soha nem piszkálta senki, most  a suliban igen....Az iskolások kegyetlenebbek? Kevésbé elfogadók? Nem tudom. Édes volt Zalán, megállt előttem és azt mondta: "Dehát én nem dadogok anya....csak bizonyos szavakat nem tudok hirtelen kimondani. " Hát hogy ennek milyen hatása lesz rá, a viselkedésére, egész iskolai megnyilvánulására...nem tudom. De az biztos, hogy a csajok csípik így is.

13+1) Szép hétvégét, élvezzétek, mert egykettőre itt a hétfő és mehettek ti is dolgozni.....

3 megjegyzés:

  1. Kapcsoló-konnektor árakra mèg jól emlèkszem....horror volt. Mi a mentavilltől rendeltünk, nem kevès kellett egyikből sem.
    Iskolás korban már tènyleg sokkal kevèsbè toleránsak a gyerekek, ha valaki valamiben másabb náluk, de sok múlik azon is, hogy kezeli a pedagógus az ilyen helyzeteket. Remélem nálatok hamar elfelejtődik ez a csúfolódás.

    VálaszTörlés
  2. Csak nekem tűnik úgy, hogy viszonylag lakonikus nyugalommal viseled a körülményeiteket?

    VálaszTörlés
  3. Nem csak Teidenek tűnik úgy, hanem nekem is :) , hogy irigylésre méltóan jól kezeled ezt a felújítás-projektet :) ! Egyébként meg én is úgy tapasztaltam, nem Máténál, mert őt nem csúfolták, de más osztálytársaival előfordult, hogy oviban a csúfolódásnak nyoma sem volt, de iskolában már igen, szerintem is valahogy belenőnek ebbe a dologba, de gondolom hamar lecseng ez nálatok, Zalán ügyes-okos, úgyhogy nem lesz alkalmuk vele sok "a rossz nyelveknek"!
    Itt is köszi a szorítást a felvételihez :) , 4 év múlva lehet, hogy nem leszel idegbeteg, én is valahogy leráztam ezt magamról, bár most éppen én ezt az érettségiről gondolom, mármint, hogy bele fogok őrülni :) ....

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!