2018. január 15., hétfő

Első napnak pipa


Pénteken jött a bútoros fiú egyeztetni (az amelyik kicsit úgy néz ki, mint Ernyey Béla fiatalon és egy hatalmas dübörgő Dodge-al jár). Hoztam a formám, nem tudtam kinyitni a színmintás mappát (hihetetlen, hogy néha tényleg olyan ütődötten viselkedem, mint egy óvodás. Nem is néha. ) meg kellett mutatnia, hogy nem könyvszerűen nyílik, hanem ki kell billenteni a fedőlapok közül. Egészen tanácstalan voltam a 200 színminta mustrálása közben, mígnem kibökte, hogy most küldte át nekem a látványtervet….de ne rohanjak a telefonom után az emeletre, mert a telefonján megnézhetem. Nagyon tetszett a látvány illetve a szín, valahogy sötétebbre emlékeztem, úgyhogy megkönnyebbültem és rögtön összecsaptam a színmintás könyvet, hogy nem is kell az. A bútoros fiú jót mulatott rajtam. 

Ami a konyhát illeti, kell még itt-ott csempézni, az ablak kijön, helyére egy kisebb kerül, amitől elfér a konyhabútor is. Villanyszerelő hozza a kapcsolókat – konnektorokat (mármint egyszer majd) , glett és festés ésss máris jöhet kb. 4-6 hét múlva a konyhabútor. Mondta Ernyey Béla az asztalos, hogy húzzunk bele, mert ugyan tudja a bútor tárolni, de hát izé….Szóval igyekezzünk. Ezen felbuzdulva kerestünk páraelszívót, amit én ugyan utálok, de az klassz, ahogy megvilágítja a terepet főzés közben. Golflabdányira dülledt a szemem az árak láttán, mert én 20 000 alatti régiókban gondolkodtam, de olyan nem nagyon volt sehol. Viszont szembe jött egy sütő, illetve kettő és az egyikbe eléggé beleszerettem….Így aztán mivel olyan jó árban volt, ma meg is rendeltem online. 

A burkoló felesége még mindig beteg, de felveszi a telefont, - mármint a burkoló - szóval még él a remény és nem halt meg. Ha halovány is. 

Szombaton megnéztük a Kincsem filmet, nekem nagyon tetszett, látványos, fordulatos, teljesen pörgős, magával ragadott. Picit zavaró, hogy azért elég sok mindennek nem volt köze a valósághoz és a végén az a tűz egy kicsit sok volt a rosszból….de mint film, élményszámba ment. A gyerekek imádták a Kincsem vonalat és persze a macskát, ami egyébként az egyik olyan vonás, ami igaz volt, Kincsemnek tényleg volt egy tarka macska haverja. Réka már teljesen képben volt Kincsemileg, többet tudott, mint én….

Villámhétvége volt egyébként, a gyerekek akuk tanulás undoritiszban fetrengtek, egyszerűen nem és nem akartak tanulni. Zalán képtelen volt megjegyezni a die Butter szót, hiába sutyorogta Tibi, hogy nem MUTTER hanem BUTTER….A végén már a hajam égnek állt. Rékáról pedig meg nem mondta volna senki, hogy nyelvtan TZ-t ír hétfőn a főnevekből és matek dogát kedden….

Zárásként vasárnap este budit szereltünk, a fenti WC-t kicseréltük egy újra és a gyerekek kaptak rá egy macskás WC deszkát Praktikeréktől. Nagyon későn kerültünk ágyba, úgyhogy reggel tele voltam munkakedvvel, amikor háromnegyed hétkor beültem a főnököm kocsijába.

Hétfő:
Délután hazajött Zalán egy 98%-os matek dogával, aminek örültünk, nagyon büszke volt magára. Rékáéknál folyik az év végi jegyek latolgatása, de azért, hogy könnyebb legyen a döntés, holnap dolgozatot írnak németből az új témakör szavaiból, ami az ételek és italok. Mivel hét után értünk haza a páraelszívó vadászatból, nem volt kedvem tanulni a holnapi 4bs matek felmérőre. Jövő héten úgyis TZ, majd arra edzünk.  Átnéztük a német szavakat itt is, ott is, átfutottam Zalán könyveit és füzeteit, mert hiányzó házik miatt már van feketepontja!!!! Eszem megáll. 

Még két hét a félévből. Na nem mintha lenne értelme a nagy visszaszámlálásnak, mert sajnos nem követi a félévi biziosztást legalább 2 hét szünet. Pedig be' jó is volna!

2 megjegyzés:

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!