2018. január 17., szerda

13+1



1. Van két finn partnerünk, akikkel én tartom a kapcsolatot. Az egyiket MikkaMakkának, a másikat Jolopukkinak hívjuk egymás között. Ez utóbbi meglátogat bennünket februárban, remélem, egyszer sem fogom Jolopukkinak szólítani, mert akkor eláshatom magam.....
2. Tegnap azt hittem, bedilizek, aztán kiderült, hogy csak meg fog jönni. Azt persze tegnap még nem tudtam. Előzmény: felhívott a jelenlegi otthonunk eladója, hogy mondjam már be neki az óraállásokat (gázvízvillany), mire pánikrohamot kaptam, mert sehol sem volt az a bizonyos mappa.
3. Kaptunk két ajánlatot új ablakokra és teraszajtóra....nem mondom, szép nagy ablakok, node fél milka??? Nem sok az?
4. Találtunk új burkolót, jövő pénteken kezd azzal, hogy beépíti az új konyhaablakot. Ez az ablak nincs benne a fél millióban.
5. Válótársakat nézek, első évad. Valami azt súgja, meg fogom unni, de egyelőre jókat kuncogok rajta. Remélem, mi soha nem válunk el....
6. Tegnap a mappát nem találtam az óraállásokkal, ma benn hagytam az irodában a céges telómat. Szerintem nem  vagyok normális és már nem is leszek.
7. Megrendeltem a mosogatógépet is. Kis lámpa fog világítani a padlóra, üzem közben. Nem ezért rendeltem ezt, csak eszembe jutott.
8. Réka abbahagyja a vívást. Most úgy néz ki. De mivel jelenleg a vívás tesiórának számít, hát nem hagyhatja abba. Júniusig nem. Valami konfliktusa van valami tyúkkal (az sem több 10 évesnél, szóval inkább rántani való), de még nem derítettem ki, hogy pontosan mi. Csúfolja, macerálja, nem tudom.
9. Pénteken Pályaorinentációs nap a suliban, nem lesz tanítás. Nagy ötlet alsó tagozatban. Tavaly szünet volt a nyolcadikosok felvételije előtti nap, a péntek, most meg ez.....
10. Ha valaki tudja, mennyibe kerül egy cirkó kivitelezés 100 m2-es házra, ahol a kémény kb. 4 méteres, ne tartsa magába!
11. Nincs olyan, hogy valami elsőre sikerül. Ha mégis, akkor rossz irányba tartunk.....
12. Nézegettem ma előszoba bútorokat. Ami nagyon tetszett, 300 000 Ft. Gyorsan kikapcsoltam a laptopot.....
13. A szomszédságban van egy spániel és egy skót juhász. Ezek egymásnak is szomszédok. Édesek nagyok.
13+1:  Nyestnek, nyusztnak, menyétnek, patkánynak semmi nyoma. Ez nem panasz volt.
13+2: Elfelejtettem....pedig az előbb még tudtam, mit akartam írni..
13+3: Ja igen. Ma hajnalban arra ébredtünk, hogy kikapcsolt a cirkó....16 fok volt idebenn. Tibi elvágtatott a kisboltba gyufáért és be  tudta gyújtani.  Hatalmas megkönnyebbülésemre.
13+4:  Nem mondhatjuk, hogy unatkozunk 2018-ban sem....

  

9 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, mi olyan 6-7százezret költünk a fűtésre. Vagy többet? ki tudja már ezt követni... csak úgy röpködnek a százezerek a fejünk felett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ez milliós tétel lesz... :/
      Bizony repkednek azok a százezrek, főleg kifelé. :)

      Törlés
  2. Nálunk csak 65 nm-ről beszélünk. szóval 100-ra a milliós nagyjából korrektnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi lesz a plusz? Akkor csudaszupi nagy lakásotok lesz. :) Kb. 2 millióval számolunk, de több tényezőtől függ. Pl. kémény, kazán, kivitelező....meglátjuk, de be vagyunk tojva.

      Törlés
  3. igen, annyi a plusz nm. Kétszerakkora lesz, mint most. Ha egyszer elkészül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hasonló cipőben járunk. 64 m2-en éltünk eddig. :) Hű, úgy megnézném, hogy álltok. Mehetünk kukucskálni? :))

      Törlés
  4. Szerintem a cirkocsere a legmacerasabb. Sok pénz és annál több idő. Pláne a bürokrácia miatt. 800-1 millió körül biztosan van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi kettőre taksáljuk...de hamarosan kiderül. Sok idő, bár az van, inkább az lesz kritikus, ha kikötik a gázt, szerelnek és mi nem ott fogunk lakni. Szerintem csak vakációban megoldható helyzet....

      Törlés
  5. Majd csinálok képeket. Betonig vissza lett bontva a padló, a leverve a csempe, a szobákban lent van a szigetelés és a betonozórács ( vagy mi), a héten a vízkiállásokat csinálja a csóka, jövő héten elvileg betonoznak. Valahogy így állunk.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!