2017. december 14., csütörtök

Mínusz egyedik napon


Hinnye, nem írtam már egy hete? Mármint aktualitásokat.

Múlt szombaton aláírtuk a szerződést végre, eladtuk a lakást végképp. Az az ügylet le is zárult, már költöznének be. December 31-ig kötelesek is vagyunk átadni a kulcsokat és úgy egyáltalán. Úgy számoltuk, hogy dec 30-án átcuccolunk, másnap a szolgáltatókat is átíratjuk és ennyi.
Ez megint egy stresszes hét volt. Illetve még az. Kértem az ügyvédnőt, hogy amilyen hamar csak lehet, írjuk már alá a mi adásvételinket is, mármint a beszerző oldalt, mert fontos lenne. Nem fejtem ki miért, de sürgetne az idő. Ígérte, hogy megpróbálja erre a hétre (hétköznapra) valamikorra betenni, de végül ez nem sikerült, szombaton 10 órakor írjuk alá, úgyhogy a héten megint nem kapunk kulcsot. Hm….Mérgelődtem egy sort, mert az ügyvéd nagyon nincs ingyen és akkor még nem is nagyon alkalmazkodik, de lenyeltem a békát, kénytelen vagyok, szóval szombat. Aznap tartjuk Réka szülinapját családi szinten és lesz a Kossuth téri fellépése a 4b-nek. Más egyéb semmi, laposra fogjuk magunkat unni…az biztos.
Tibi hétfőn nem tudta aláírni az adásvételit (ez a 2. a háromból), mert valami nem volt okés a széljegyzettel, amit nem nagyon értettünk, mindegy. Végül szerdán aláírták a szerződést is, széljegyzet is helyreállt, úgyhogy ahhoz az ügylethez is pipa. Érdeklődtünk CSOK ügyben, arra is alkalmasak vagyunk, ami elég vidám hír. Szóval van még ez a szombati program és ha minden oké lesz, akkor vége a lakásprojektnek. Még bele sem merek gondolni. Soha többet nem költözöm onnan sehová.
A suliból még van egy hét, az utolsó tanítási nap csütörtök lesz, igaz, akkor már délig vannak csak. Gondolkodtam, hogy otthon tartom őket, hagy legyen egy kicsit hosszabb a szünet, mert bizony lehetne hosszabb is, ha rajtam múlik, már szerdán sem mentek volna….akkor van meg szűken a két hét, ami nagyon rájuk fér. Ámde Réka menni akar. A kis sztahanovista. Igazából azt nem mondanám, hogy elfáradtak, inkább a tanulásból van elegük, ahogy nekem is…..
Közben dobozolunk szorgosan, mindazt, amire már biztosan nem lesz szükség mostanában. Vettünk olyan buborékos fóliát a törékeny dolgoknak, ezeket majd vasárnap vagy jövő héten dobozoljuk el. Csak a szomszéd utcába megyünk, a konyhaablakból rálátni a lépcsőfordulónkra, a fél házra, de attól még csomagolni kell.
Közben itt van Réka bulija szombaton, amire összeröffen a család….szóval nem ártana kitakarítani és előkészíteni a menüt is péntek este, ha már a fél délelőttöt az ügyvédnél fogjuk tölteni. A tortával elvileg minden rendben, a pasas bevállalta a macskát is, amit csak akartam. Fontolgattam, hogy megírom neki, hogy igazi tejszínhabot használjon a tortához, legyen olyan jó, inkább extrát fizetek, de végül nem akartam felbosszantani vagy megbántani….Max többet nem rendelek tőle tortát. Az lenne az igazi, ha lenne időm a mesébe illő ízű dobostortámra, de hát nincs , ezt el kell fogadni. Azt meg nem tudom megtenni hogy éjjel nekiálljak tortát sütni, munka, házimunka, lecketanulás és minden után, ahhoz nem vagyok eléggé hős.
A gyerekek hazahozták tegnap a karácsonyi fotókat, amiket az iskolában készített a fotós. Zalán hozta az ügyeletes szívtiprót a kis kockás ingében…Rékáé meg szokás szerint nem lett tökély, de bánja kánya, emléknek jó. A cimborás fotó remek lett és az osztályképeken is csak álmélkodtam. Zalánén, hogy milyen nagyok, pedig elsősök, Rékáén meg hogy milyen nagyok, már negyedikesek. Tudom én ezt cifrázni!

Holnap már péntek, hurrá, hurrá, utolsó munkanap idén. Ma igen szakmába vágó dolgokat műveltem, pálinkát szereltem ki fél literes üvegekbe. :)) Kell az ajándék a kedves partnereknek. Írtam egy listát, hogy ki mindenkinek kell még ajándékot venni a hétvégén...hát van még hiányosság bőven. Felhívott a GLS futár, hogy hozott nekem csomagot. A könyvcsomagos csomagot, amit keddre ígértek, szóval már az otthoni címre kértem, nem az irodába. Mérges volt, mert már másodszor csöngetett be...nem tudom, nekem most telefonált először.  Megbeszéltük, hogy majd hétfőn beadja. Okés. A H&M-es csomagomra lehet, hogy keresztet vethetek, pedig abban vannak azok a felsők, amikre Tibi matrickákat nyomott volna....Küldtek egy kuponkódot és ingyen szállítást, szóval lehet, hogy már nem is próbálkoznak? 

Szóval még egy munkanap és következik az év leghosszabb szabadsága, amely két hét és 4 nap hosszúúúú. Imádom! :) 


8 megjegyzés:

  1. Amikor írtad a CSOK-ot, utána rögtön, hogy akkor szombaton még van programotok, az ugrott be, hogy akkor jöhet a harmadik gyerek, és beillesztettétek a programotokra szombatra a... khmmm... a dolgot. :D
    Egyébként ezek szerint tervezitek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis hamis.☺Van program, persze, szülinapozni. ☺ Igen,jól mondja Márti, sőt, egy gyerekre is, csak más összeggel.

      Törlés
  2. Kedves teide! CSOK 2 gyerekre is jàr. 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg??? Na, ez kimaradt nekem! Annyira csak a háromgyerekességről szólt minden az elején, meg min nem tervezünk költözni, hogy nem foglalkoztatott.
      Köszönöm az információt! :-)

      Törlés
  3. Gratulálok! Ezek szerint mindben a terv szerint alakul, mégha rögös is az út. Nagyon kellemes pihenést, bár akkor ebből sok nem lesz ha költözködtök.
    És mi lesz a fenyofatokkal? 😂

    VálaszTörlés
  4. .... annyira drukkolok!! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!