2017. november 24., péntek

Belehúzhatok


Réka ma felhívott telefonon az irodában, hogy hol van Zalán telefonja, mert videót akar forgatni a lovakkal (nem élő). Ebből gondoltam, hogy jobban érzi magát. Igazából még nem nagyon eszik, viszont már nem fekszik, mint egy darab fa, ami jó jel. Hétfőn irány a suli! Legalábbis remélem, hogy nem esik vissza. 

Zalánnak sikerült a héten a második sapkáját is elhagynia, remélem, az osztályteremben van, különben jövő kedden felforgathatom az iskolát mindenféle zsákok és tárolók formájában. Amikor hazaérkeztünk a suliból ma, átnéztem a matek könyvét, mire kétszázas lett a vérnyomásom, ugyanis azt mutatja, hogy egyáltalán nem figyel órán. Emiatt eléggé el vagyok keseredve. Rékának sem kellett feszített figyelem elsőben, hogy kiszámolja mennyi 4+1, de azért legalább a munkája többnyire hibátlan volt. Már amennyire emlékszem. Zaláné meg olykor 50%, máskor, mondjuk, ha fogalma nincs, mi a feladat, akár 0% is lehet. Marha jó!  Persze van, hogy jó a feladat, nem azt mondom, de az kevésbé feltűnő. Ehhez képest szoktak röpdolit írni, eddig mindig hibátlan volt és ma hazajött egy be nem jelentett tájékoztató dolgozattal, ami szintén hibátlan lett. Szóval igazán ügyes. Ettől lehiggadt bennem a nőstényoroszlán, ami Tibi telefonált, elújságoltam neki a hírt, mire az első reakciója ez volt: Puskázott?? - ezen nevetnem kellett, mert 3+2-ből nem lehet puskázni.  Egyébként az elsős matek valami álom. Kár, hogy később csak bonyolódik. :)) 

Magyarból vettek már egy halom betűt, azt hiszem a T-n már túl vannak. Vették az A, I, Í, M, O, Ó, E, L, U, Ú és végül a T-t, úgyhogy már egész sok szót lehet neki diktálni gyakorlásként. Viszonylag hanyagul kezeli, hogy az M betűnek megvan e a három lába és néhány ív hiányozhat, de ha odafigyel, akkor remekül dolgozik és meglepően szépen ír. Amíg el nem unja vagy elfárad, de olyankor mindig abbahagyjuk a házit is. 

Rékáról már írtam, hogy nincs formában....hát majd csak túllendül rajta!

Idén először sorsolják azt, hogy ki kinek készít 1000 Ft értékben csomagot Mikulásra, még tavaly is mindenki egyen csomagot kapott, beleértve a tantónéniket....Réka még nem tudja szerintem, mert csütörtökön és pénteken nem volt suliban...Eltűnődöm néha, hogy vajon még idén is várja a Mikulást? Mármint az igazit.  Aki éjjel jön, leszáll az erkélyünkre, benyúl az üvegen át az ablakon és beletömi a csiszmákat csokival. Csupa olyannal, amelyek bolti forgalomban kaphatóak. Hát nem tudom, már nagyon rezeg a léc! 

Már csak 3 hét és jövünk szabira. Jól számolom? De jól számolom....Jobb lesz, ha belehúzok a karácsonyi ajándékok beszerzésébe! 


3 megjegyzés:

  1. Remelem, jol szamolod, mert en is ugy szamoltam, hogy meg 3 hetet dolgozom! :)
    Mikulasrol: nehogy azt hidd, hogy elhiszi meg Reka :)
    Csak belemegy a jatekba (plusz, szerintem azt gondoljak, hogy hatha akkor nem kapnak semmit, ha kiderul, hogy mar nem hisznek benne :) ), az enyimek is azt csinaltak, evek mulva tudtam meg, hogy kb. elsos koruktol mar tudtak az igazat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolod? Pedig eddig minden èvben ott volt a varázs a levegőben ötödikén este...Lehet, az már az édesség miatti izgalom? Az biztos, hogy el nem szólták magukat. ☺

      Törlés
  2. Na, ezen az utóbbin én is agyaltam már korábban. Mi már négy éve ilyenkor átmegyünk a kisbarátnőékhez, és érdekes módon egyszer csak betoppan a Mikulás. Már tavaly is pedzegették a nagyok, hogy biztosan most is jön, mert ők már tudják, hogy ilyenkor szokott...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!