2017. június 23., péntek

Lezárva





                                                          3 b évzáróra vonul be. Egyfolytában arra gondolok, hogy ősztől 4b....Biztos ezt érzik a mostani 8b-s anyukák is többnyire, de fel nem foghatom. Most volt elsős....



Tibi kísérte el az évzáróra Rékát, nekem randim volt a dokinál, pont aznapra kaptam időpontot. Mint kiderült utólag, a doktornő gyermeke 7b-s a suliban, úgyhogy maga is az évzárón feszített (én azt hittem, felsősök szülei nem járnak évzáróra) késett a rendelésről fél órát...Nyugodtan elgaloppozhattam volna a biziosztásra is. Mindegy, lesz még egy pár, úgy néz ki....


Rékának van egy halom kis táskája, megkockáztatom, hogy több, mint nekem. Erre az ovis ballagós tarisznyáját vitte el a suliba. Biztos lapult benne pár LPS....



Néhány nyolcadikos plusz az ofő....Uramatyámmekkorák....







                                                      Itt azért látszik, hogy már nem elsős....



Bizonyítvány a kézben. Az egész éves munka gyümölcse....



Jutalomkönyv is dukál, testhezálló könyvet kapott, nem mondom....:)




Isten veled, 3b, hahó 4b.....:) De még inkább, hahó vakációóóó! 


Cimborák

Tantónéniktől kaptunk felszereléslistát, aminek örültem, szeretem, ha nem szeptemberben szembesülök azzal, hogy mi minden kell, de azonnal, ha lehet. A kötelező olvasmány a Kincskereső kisködmön lesz. Ezt már akkor is utáltam, amikor gyerek voltam. Valahogy dühített a nyomor , a gyerekhalál, az egész hangulat, ami abból a könyvből árad....Majd csak túl leszünk rajta. Lesz egy szabadon választott is, amiből szintén olvasónaplót kell majd írni, még nem derült ki, hogy mi lesz az. Mindenesetre van választék, mint mindig, most is rendeltem pár kötetet a nyári szünetre....Egyelőre azonban semmivel sem foglalkozunk, aminek iskola szaga vagy íze lenne, tiszta erőből nyááááár! :) 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a bizonyítványhoz! Meg a jutalom könyvhöz, meg Rékához! Uramatyám olyan nagylány már. Valahogy Zozi nekem sokkal gyerekebb... Hát igen, a lányok hamarabb érnek itt is látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Néhány fotón lehet, hogy idősebbnek tűnik....nem is tudom. Egyébként vékony, mint az ujjam. :)

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!