2017. június 26., hétfő

Hétfő....


Hű, kissé nagyképű volt azt írnom tegnap, hogy csak első nap volt gondom a diétával. Vagy túlzott önbizalom, ami amúgy nem jellemző rám. Igaz, ma csak két banán volt nálam, legközelebb több gyümölcs lesz a tarsolyomban. A mai is igen nehéz volt, szédelegtem, agytevékenyég rika. MIntha esett volna az IQ olyan 40 egységet. Még jó, hogy tudtam, hol vagyok. Gyanakszom, hogy valami gond lehet a cukorszintemmel és a CH megvonás miatt szédelgek és "bambulok", de úgyis vár rám még elvileg egy labor...Miután fél 3 körül benyomtam a banánt, jobb lett....Elkövettem azt a hibát, hogy nem ettem reggel eleget...nem volt rá időm. Negyed egyig tízóraira csak egy banánt ettem (az is zöld volt még...se íze, se bűze) Na mindegy, nem akarok fogyókúrás blogot, úgyhogy lapozzunk. Az erre a hétre tervezett  1kg fogyás már megvan, bár az sem jelent a világon semmit. 

Komolyan mondom, ha rossz a kedvem , lógatom az orrom, egy dolgom van, megkérni Zalánt, hogy játszunk állatkitalálóst. Kész komédia. Ezúttal már jegyzeteltem.

Zalán: - Szép?
Én: - Igen...
Zalán: - Akkor én vagyok!!!!

..

Olykor Zalán gondol valamire és én kérdezek.
Én - Háziállat?
- Nem.
- Vadállat?
- Nem.
- Akkor....?

...

Többnyire azonban én gondolok valamire. Elég hamar fel szokta adni, ha nem jó úton jár.
- Nem túúúdóóóómmm
- Kérdezd meg, hol él, hol van a lakóhelye!- segítek egy kicsit.
- Jó. Hol van a lakóhelye? 
- Jaj, hát találgass már!
- Magyarországon él?
- Igen.
- Európában él?
- Igen.
- És Németországban?
- Az segít neked, ha igen?

...

Zalán: - Szürke? 
- Nem.
- Akkor nem barnakánya. 
- Hát nem...
(10 másodperc szünet, miatt nyomozó módjára mustrál engem, majd lassan elvigyorodik...
- Vagy az? Barnakánya?
- Nem.
- Dehogynem, barnakánya, barnakánya!!!
- NEM!!!

---

Zalán - Fogalmam sincs, szabad a gazda.
- Ne add fel könnyen! Milyen kategóriák vannak az állatok között?
- Például, hogy gepárd vagy nem....

...








4 megjegyzés:

  1. Komolyan kellett ez nekem ma reggel, sokkal jobban és rötyögősebben vagyok már :), mond meg Zalánnak, hogy köszönöm a terápiát :)... (az első és a barnakánya nálam mindent vitt :) )
    Neked pedig kitartást a diétához, de azért ne kínozd agyon magad :)!!!

    VálaszTörlés
  2. Zoológus lesz a gyerekből, nem vitás :) Nálunk is hasonló színvonalon megy a barchobázás: Élőlény? Nem. Tárgy? Nem. Fogalom? Nem. ???

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!