2017. május 22., hétfő

Tiborom, mint eladó


Vasárnap látogató érkezett hozzánk, egy vevő jelölt. Szimpatikus fiatal hölgy volt, nekem meg már nagyon elegem van ugyanazokból a körökből csak mindig más emberrel, úgyhogy lepasszoltam Tiboromnak és csak a háttérből füleltem hébe-hóba, aztán egyre élénkebben. Nagyon profin árulta a kéglit, csodálom, hogy nem rimánkodott a hölgy, hogy foglalót fizethessen.....

- Igen, ezt az ablakot kicseréltük. Azóta van gondunk a penésszel. A kamra télen időnként kap belőle egy kicsit...Jó barátunk a SAVO, még jó, hogy feltalálták.
- Működik, mint a parancsolat. Igaz, fél évente eldugul és akkor 5000 Ft-ért hozná rendbe a szerviz, de én tudom a trükköt, megmutassam? – megmutatta.
- Igen, ebbe a helyiségbe kell légkondi, 35-40 fokban itt elviselhetetlen lenne máskülönben a meleg. Nem lehetne itt megmaradni....
- Ja, igen, itt nem működik a világítás, amióta a fi-relét beszereltük. De nem gond, annyira sötét soha nincs a lépcsőházban. Főleg, ha a szomszéd emeletén világítunk….azt meg ő fizeti. A gyerekeket szoktuk leküldeni lekapcsolni a villanyt egy szinttel lejjebb...
- Takarítás? Hát azt csak mi szoktunk a lépcsőházban. A földszinti lakó túl öreg, az első emeleti túl lusta….Egyébként nagyon rendes emberek. Mindketten orvos családból származnak. Két különbözőből.
- Persze, be lehet csukni, jól be kell húzni. Itt-ott van ugyan rés….(magyarázza a gardób ajtót)
- Kert? Füvet vágni csak én szoktam. A fűnyíró viszont a szomszédé. Megosztjuk a dolgainkat. Lehet kertészkedni is, kinek mi az igénye.
- Melléképület….Kukkantson be nyugodtan, tele van lommal! Fel kellene újítani…bár még nem dőlt össze.Villágítás is van, én barkácsoltam. Kicsit kókány munka, de fény van.
- Tavaly volt itt festve….igaz, nem látszik…két gyerek mellett…..
- Belső nyílászárók? Azokra már nem futotta, mire befejeztük a fürdőszoba és konyha komplett cseréjét, elfogyott a pénzünk…
- Hát nem túl biztonságos bejárati ajtó, de ide még nem törtek be….
- Ez itt a gardrób, ami egyébként régen kamra volt….
- A tető hibátlan állapotban van, épp jövőre jár le a kivitelező garanciája….

Majd összefoglalta emígyen: Hát….azt hiszem, minden rosszat elmondtam – majd kedélyesen elmosolyodott.

Mondanám, hogy nem csoda, hogy nem kelt el a vityillónk, de alapesetben én szoktam fogadni az érdeklődőket. Én beérem annyival, hogy minden kérdésre az igazat mondom. 

10 megjegyzés:

  1. Hat ez felert egy kabarejelenettel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár egy ponton sírhatnékom volt. :)

      Törlés
  2. És ők lesznek majd akik megveszik 😄😄😄😄
    Azért ingatlanos pályára ne módosítson az urad 😄😄😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) :)
      Egyébként nekik való. Egy fiatal pár. Mi is így kezdtük. :)

      Törlés
  3. Hát jót nevettem :-) Imádtam minden sorát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért jó kis kégli ám, nem bedőlni Tibinek! :) :)

      Törlés
  4. Nagyon jóóó :-D
    Lehet, hogy Tiborod nem is szeretne költözni?

    VálaszTörlés
  5. :D
    Egyébként lehet, hogy értékelni fogják az őszinte beszédet, főleg, hogy minden negatívumot hallhattak, és bízhatnak benne, hogy ez az áldott jó ember semmit nem hallgatott el. :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!