2016. szeptember 27., kedd

Zalán mondta



Van egy helyes kis vöröshajú kislány az oviban, meg nem mondom, milyen csoportos, de Viviennek hívják. Állunk a Mekinél a benzinkútnál, Tibi intézi a fizetést, én meg, mint ilyenkor általában, csak úgy nézek ki a fejemből, öregesen bambulok, legeltetem a szemem az embereken különösebb agytevékenység nélkül. Vagy hát mégis, mert egyszer csak megakad ezen a kislányon a szemem, ahogy beteszik maguk mögött az ajtót. Ezeket ismerem látásból. Oda is szólok Zalánnak:
- Nézd csak azt a kislányt! Pitypang ovis ő is.- Zalán hegyezi fülét, szemét, beáll némi csönd, amíg feszülten fókuszál, de végül kivágja:
- AZ VIVI!... KISZÁLLOK!! - hallani kellett volna, ahogy ezt mondta, mint egy vérbeli Don Juan. Valahogy kipattant az autóból, én már csak azt láttam, hogy az autó mellett ácsorog, kezeit lezseren a farmerébe tűrve és pásztázza a parkolót Vivi után kutatva. Nem nagyon hittem a szememnek. Mit tett vele ez a nőőő? Csillogott a szeme és vigyorgott, de nem sokáig ,mert közöltem vele, hogy az a fekete BMW éppen most húzott el az ellenkező irányba Vivivel együtt. Amikor Tibi előbattyogott a kútról, tűvé kellett tenni az egész parkolót, hogy tényleg elmentek e. Szerintem Zalán kezd rákattanni a csajokra. Már persze nem úgy, ahogy majd kamasz korában fog, de mostanában határozott érdeklődést látok benne ébredezni. Bizonyos Grétiről is sokat hallok. Hát hallatlan....:)









3 megjegyzés:

  1. Nálunk is a "ne mondd, hogy Petra", "fúúúúj, nem érdekel" kifejezések a legsűrűbbek. Szó szerint heccelik egymást :-D

    VálaszTörlés
  2. Ja, közben kiderült, hogy idén ősztől Zalán csoportjába jár a kislány is. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!